دانلود انیمیشن Oggy and the Cockroaches: The Movie 2013

1/5 - (1 امتیاز)

 

Oggy and the Cockroaches: The Movie Bluray/BDRip (2013) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|نسخه کم حجم با کیفیت BDRip 720p-Ganool جایگزین شد|

 

 

نام انیمیشن: Oggy and the Cockroaches: The Movie – فیلم سینمایی انیمیشن اوگی و سوسک ها

ژانر: انیمیشن، خانوادگی، کمدی

سال انتشار: ۲۰۱۳

مدت زمان: ۸۰ دقیقه

حجم: – مگابایت

کیفیت: Bluray 720p/BDRip 720p

IMDB

زیرنویس فارسی: ندارد

خلاصه داستان: از زمانی که دنیا بوجود آمد، دو نیروی جنگنده همواره در نبرد با یکدیگر بوده اند. این نبرد بسیار ترسناک، هرکولی و اسرارآمیز بوده که همواره بین نیروهای خوب و نیروهای شرور اتفاق افتاده است. این دوئل بسیار قدیمی و بی رحم بوده و تنها می تواند توسط اوگی و سوسک های بازیگوش برپا شود! و …

 

توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

توجه مهم: کاربران عزیز، انیمیشن کلا صدای تنظیم شده ای نداره و این مشکل از کانورت نیست بلکه از نسخه اصلی هستش! در تمامی نسخه ها این مشکل صدا وجود داره و توصیه میشه که تا ریلیز نسخه ی سالم تر از دانلود دست نگه دارید. عزیزانی هم که دانلود فرمودن، میتونین با نرم افزارهایی مثل KMPlayer و یا Media Player Classic به طور دستی صدا رو در هر لحظه سینک کنین. به محض انتشار نسخه ی سالم، پست آپدیت خواهد شد.

 

توجه: کاربران عزیزی که نسخه ی قبلی را دانلود کرده و با صدای انیمیشن مشکل داشته بودند، ۲راه پیش رو دارند. یا انیمیشن را کلا دوباره دانلود بفرمایند و یا صدای انیمیشن که در لینک زیر قرار داده شده را دانلود کرده و سپس توسط نرم افزار MKVMergeGUI صدا را بر روی انیمیشن قرار دهند. از اختلال پیش آمده در نسخه فشرده انیمیشن از شما عزیزان عذرخواهی میکنیم.

 

دانلود صدای انیمیشن به صورت جداگانه:    Direct Link

 

دانلود نسخه BDRip 720p-Ganool (نسخه کم حجم بلوری ۷۲۰ پیکسل):

دانلود:    Direct Link

 

——————————————————————————

 

دانلود نسخه Bluray 720p-KingStoner (نسخه اوریجینال بلوری ۷۲۰ پیکسل):

دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :     Direct Link

دانلود پارت ۲ :     Direct Link

دانلود پارت ۳ :     Direct Link

 

رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود