دانلود بازی Ancient Space برای PC

3/5 - (1 امتیاز)

بازی Ancient Space یک بازی استراتژیک واقعی می باشد که در آن نبردهای سیارات رخ می دهد و شما را به مانورهای تاکتیکی دعوت می کند. در این بازی، شما با به اتمام رساندن ماموریت های خود و جمع آوری منابع که باعث می شوند در بازی به قسمت های بعدی بتوانید منتقل شوید، به توسعه و ساخت گستره ی استراتژیکی خود می پردازید. در این بازی با دفاع از حوزه ی خود و حمله به سایرین، در بین مراحلی که باید اسکورت کنید و یا به صورت مخفیانه کارهای خود را انجام دهید، تصمیم گیری کنید! در این بازی در میان سیارات مختلف سفر کنید و تجربه ای جدید از بازی های استراتژیک را در دنیایی رمزآلود امتحان کنید.

 

Ancient Space PC-CODEX

 

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Vista 64 bit/Win 7/Win 8
Processor: 3.10GHz Intel Core i3-2100
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Nvidia Geforce GTX 460 or AMD equivalent
Hard Drive: 20 GB available space.

 

سیستم پیشنهادی:

 

OS: Vista 64 bit/Win 7/Win 8
Processor: 3GHz Intel i5 quad core or equivalent
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Nvidia Geforce GTX 660 or equivalent
Hard Drive: 20 GB available space

 

تصاویری از محیط بازی:

 

توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال فایل ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. پس از اتمام نصب بازی ، تمامی فایل های موجود در پوشه CODEX را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ : Direct Link

دانلود پارت ۲ : Direct Link

دانلود پارت ۳ : Direct Link

 

رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود