دانلود بازی Sid Meiers Civilization Beyond Earth برای PC

اولین رای باشید!

نسخه جدید سری بازی های Sid Meier’s Civilization با نام Beyond Earth یک بازی در سبک تخیلی می باشد که انسان ها را به زمان آینده منتقل می کند. در این بازی شما در آینده حضور خواهید داشت، نظم جهانی از این انتقال و زندگی مدرنیته به هم ریخته و دنیایی جدید و آینده ای پر از عدم قطعیت برای بشریت تشکیل شده است. در حین این که بشریت برای بازگشت به نظام گذشته ی خود تلاش می کند، دولت های دوباره توسعه یافته بر روی منابع خود در اعماق فضا تمرکز می کنند تا بتوانند آغاز جدیدی را برای بشریت ایجاد کنند. در این بازی سعی بر این شده است خانه ای جدید برای بشریت در خارج از زمین ایجاد شود و شما باید فصل جدیدی برای بشریت را رقم بزنید و رهبری در این راه را بر عهده خواهید داشت و تمدنی جدید را در سیاره ای دیگر ایجاد خواهید نمود.

 

Sid Meiers Civilization Beyond Earth PC-RELOADED

 

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows® Vista SP2/ Windows® ۷
Processor: Intel Core 2 Duo 1.8 GHz or AMD Athlon X2 64 2.0 GHz
Memory: 2 GB RAM
Graphics: 256 MB ATI HD3650 or better, 256 MB nVidia 8800 GT or better, or Intel HD 3000 or better integrated graphics
DirectX: Version 11
Hard Drive: 8 GB available space
Sound Card: DirectX 9.0c‐compatible sound card
Additional Notes: Other Requirements: Initial installation requires one-time Internet connection for Steam authentication; software installations required (included with the game) include Steam Client, Microsoft Visual C++2012 Runtime Libraries and Microsoft DirectX.

 

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows® Vista SP2 / Windows® ۷
Processor: 1.8 GHz Quad Core CPU
Memory: 4 GB RAM
Graphics: AMD HD5000 series or better (or ATI R9 series for Mantle support), nVidia GT400 series or better, or Intel IvyBridge or better integrated graphics
DirectX: Version 11
Hard Drive: 8 GB available space
Sound Card: DirectX 9.0c‐compatible sound card
Additional Notes: DirectX: DirectX version 11, or Mantle (with supported video card)

 

تصاویری از محیط بازی:

 

توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال فایل ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. پس از اتمام نصب بازی ، تمامی فایل های موجود در پوشه Crack را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ : Direct Link

دانلود پارت ۲ : Direct Link

دانلود پارت ۳ : Direct Link

 

رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود