دانلود بازی Hand of Fate برای PC

اولین رای باشید!

Hand of Fate یک بازی تک نفره در سبک RPG، اکشن و ایندی می باشد که توسط کمپانی Defiant Development تولید و عرضه شده است. این بازی نمرات بسیار قابل قبولی را از منتقدین مختلف از آن خود کرده است. پس از ۱۳دروازه ای که در پایان دنیا قرار دارد، بازی زندگی و مرگ اجرا می شود. کارت های خود را رسم کنید، با دست خود بازی کنید و سرنوشتی که برای شما رقم می خورد را کشف نمایید. بازی Hand of Fate ترکیبی از سبک های گفته شده است که در آن گیمر دسته ای کارت ها را برای خود ایجاد می کند که سپس برای سیاه چاهی که برای آن در اعماق زمین تعبیه شده است استفاده می شود. بعد از این که شما وارد نبردی شدید، تمامی کارت هایی که جمع کرده اید به کمک شما خواهند آمد و نبرد شما آغاز خواهد شد.

Hand of Fate PC-CODEX

 

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7/8/8.1/XP/Vista (32 or 64 bit)
Processor: 2.4ghz Intel Core 2 Duo or equivalent
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Nvidia 260 GTS or Radeon HD 4850 – 512 MB of VRAM
DirectX: Version 9.0c
Hard Drive: 5 GB available space
Sound Card: DirectX compatible sound card

 

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 7/8/8.1 (64bit)
Processor: 2.66GHz Intel Core i7
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Nvidia 460 GTX / Radeon 5770 – 1 GB of VRAM
DirectX: Version 9.0c
Hard Drive: 5 GB available space
Sound Card: DirectX compatible sound card

 

تصاویری از محیط بازی:

 

توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال فایل ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. پس از اتمام نصب بازی ، تمامی فایل های موجود در پوشه CODEX را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ : Direct Link

دانلود پارت ۲ : Direct Link

 

رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود