دانلود بازی Train Fever USA برای PC

اولین رای باشید!

بازی Train Fever یک بازی شبیه سازی برای تمام کارهای مربوط به راه آهن و قطار است که شما در این محیط به ایجاد کسب و کار می پردازید و بایستی هزینه های خود را تأمین کنید. اگر علاقمند به تجارت و مدیریت و ثروت زیاد در دنیای واقعی هستید، پیشنهاد می کنم ابتدا این بازی را در دنیای مجازی انجام دهید چون با تجربه تجارت در دنیای واقعی تفاوت زیادی ندارد. داستان بازی Train Fever مربوط به سال ۱۸۵۰ میلادی است، البته با این تفاوت که جهان پیشرفت سریع تری داشته است و کل راه آهن ها و قطار ها پیشرفت کرده اند. شهر توسط شهردار سیلیکون مدیریت می شود. حالا شما بعنوان مدیر یکی از بزرگ ترین شرکت های حمل و نقل، مسئولیت سنگینی بر دوش خود دارید. ساخت زیرساخت هایی مانند راه آهن و ایستگاه های قطار، خرید وسایل نقلیه حمل و نقل و مدیریت خطوط و تحقق نیاز های مردم تنها بخشی از وظایف شما در بازی می باشد. روستا های کوچک، مزارع، شهرها، و مکان های دیدنی در داخل این بازی وجود دارد. در بازی Train Fever تا حد ممکن گرافیک بالا برده شده است، بطوریکه کیفیت بافت های آن بقدری زیاد است که شما را به حیرت وا می دارد. در ضمن سازنده بازی Train Fever تصمیم گرفته است تا تفکرات منفی بعضی ها را از خسته کننده بودن این نوع سبک بازی ها پاک کند و چنان آزادی عملی برای بازیکن ها قرار داده است که جای تحسین دارد. شما در بازی Train Fever می توانید از حدوداً ۱۵۰ وسیله نقلیه استفاده کنید و در شهر کار کنید.

Train Fever USA PC-SKIDROW

 

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows XP, Vista, 7 or 8
Processor: Intel Core 2 Duo
Memory: 2 GB RAM
Graphics: Nvidia GeForce 8800 512 MB, ATI Radeon HD 3850 512 MB
Additional Notes: Mouse with wheel

 

تصاویری از محیط بازی:

 

توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال فایل ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. پس از اتمام نصب بازی ، تمامی فایل های موجود در پوشه SKIDROW را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ : Direct Link

دانلود پارت ۲ : Direct Link

دانلود پارت ۳ : Direct Link

 

رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود