دانلود سریال تلویزیونی مرد هزار چهره

4.6/5 - (8 امتیاز)

 

Mard-e Hezaar Chehreh DVDRip (1387) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|دی وی دی های سوم و چهارم در ادامه مطلب قرار گرفت|

|اتمام مجموعه|

 

 

نام انیمیشن: Mard-e Hezaar Chehreh – سریال تلویزیونی مرد هزار چهره

سال انتشار: ۱۳۸۷

مدت زمان: به طور میانگین هر قسمت ۱۲۰ دقیقه

حجم: به طور میانگین هر قسمت ۵۶۰ مگابایت

کیفیت: DVDRip

WiKi

خلاصه داستان: مرد هزار چهره نام مجموعه طنزی است که هر شب از شبکه سوم سیمای جمهوری اسلامی ایران در ایام نوروز ۱۳۸۷ پخش شد، «مرد هزار چهره» عنوانی است که در این داستان به مسعود شصت‌چی نقش اول فیلم به بازیگری مهران مدیری اطلاق می‌شود. کارگردان این سریال مهران مدیری است و پیمان قاسم‌خانی سرپرست گروه نویسندگان. مجید و حمید آقاگلیان تهیه کنندهٔ سریال «مرد هزار چهره» هستند. این سریال تلویزیونی که قرار بود در ۱۵ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای در ایام نوروز پخش شود، طی ۱۳ قسمت در ۱۳ نوروز خاتمه یافت. این مجموعه روایتگر داستانی اجتماعی است و موقعیت‌های مختلفی را به تصویر می‌کشد که ممکن است برای هر شخصی اتفاق بیفتد تا به جای دیگری اشتباه گرفته شود و …

 

توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

توضیحات ریلیز دانلودها:

کاربران عزیز، دقت داشته باشید ریلیزی که هم اکنون در وبسایت دانلودها برای شما عزیزان حاضر شده، به تفکیک DVD می باشد. یعنی مجموعه به صورت ۴ DVD بوده و با قسمت بندی صدا و سیما متفاوت است. هر دی وی دی به طور میانگین مدت زمان ۲ ساعت را دارا می باشد.

 

دانلود DVD1 مجموعه مرد هزار چهره:      Direct Link

دانلود DVD2 مجموعه مرد هزار چهره:      Direct Link

دانلود DVD3 مجموعه مرد هزار چهره:      Direct Link

دانلود DVD4 مجموعه مرد هزار چهره:      Direct Link

 

رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود