دانلود بازی Rolling Sun برای PC

اولین رای باشید!

بازی Rolling Sun یک بازی گسترده با گیم پلی بسیار قدرتمند است که توسط کمپانی Mystik’Art ساخته و طراحی شده است و توسط همین کمپانی برای کامپیوتر منتشر شده است. در این بازی شما نقش یک توپ را دارید که باید توسط قدرت هایی که دارد به نقاط مختلف سفر کرده و مکان های مختلفی را کشف کند و پرده از راز آن ها بردارد. در طول این سفر شما از دنیایی که در آن سحر و جادو وجود دارد می گذرید و هر لحظه ممکن است اتفاقات مختلفی پیش بیاید و شما را از ادامه سفر خود منع کند ، پس شما باید تمام تلاش خود را بکنید تا بتوانید سفر خود را با موفقیت به پایان برسانید.

 

Rolling Sun PC – SKIDROW

 

Rolling Sun دانلود بازی Rolling Sun برای PC

 

 

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

 

OS: Windows Vista Sp1, Windows 7, Windows 8.
Processor: Intel Core 2 Duo 2GHz, AMD Athlon 64 X2 ، ۲GHz or better
Memory: 4 GB RAM
Graphics:
Nvidia series 400, Radeon HD 6000 Series or better
Hard Drive: 3 GB available space
DirectX
: 11

 

سیستم پیشنهادی:

 

OS: Windows Vista Sp1, Windows 7, Windows 8
Processor: Intel Core i7-2600K, AMD FX-4150 or better
Memory: 8 GB RAM
Graphics:
Nvidia Gtx 680, AMD Radeon HD 7970 or better
Hard Drive: 3 GB available space
DirectX
: 11

 

تصاویری از محیط بازی:

 

Rolling Sun s1 دانلود بازی Rolling Sun برای PC Rolling Sun s2 دانلود بازی Rolling Sun برای PC

Rolling Sun s3 دانلود بازی Rolling Sun برای PC Rolling Sun s4 دانلود بازی Rolling Sun برای PC

Rolling Sun s5 دانلود بازی Rolling Sun برای PC Rolling Sun s6 دانلود بازی Rolling Sun برای PC

 

source دانلود بازی Rolling Sun برای PCتوضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال فایل ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. پس از اتمام نصب بازی ، تمامی فایل های موجود در پوشه SKIDROW را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

caution دانلود بازی Rolling Sun برای PC توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

================================================

SKIDROW Release

 

download دانلود بازی Rolling Sun برای PCدانلود:    Direct Link

 

helpچنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما ۲۴ ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵

رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود