دانلود بازی شکارچی گوزن DEER HUNTER 2016 3.0.2 – اندروید

اولین رای باشید!

DEER HUNTER 2016 جدیدترین نسخه بازی زیبا و محبوب شکارچی گوزن می باشد که امروز برای سیستم عامل اندروید منتشر شده است و کاربران می توانند با دانلود DEER HUNTER 2016 هیجان وافری را تجربه نمایند. شما در این نسخه از بازی می توانید به شکار گوزن ها و حیوانات در جنگل های سراسر دنیا پرداخته و بزرگترین شکارچی بودن خود را تجربه نمایید. بازی دارای محیط های زیبایی می باشد و شما به عنوان یک بازیکن می توانید از آنها استفاده کرده و این گوزن را شکار نمایید.

این بازی در مکان های مختلف دنیا نظیر جنگل های پراکنده آلاسکا تا زیمباوه اتفاق افتاده و شامل حیوانات جدیدتری در نسخه جدید ۲۰۱۶ خود خواهد بود. شکار حیوانات به صورت واقعی تری دنبال شده و شامل پرش از صحنه های مختلف و همچنین پیگیری شکارها و دست زدن به بزرگترین شکارها خواهد بود. بازی به صورت رایگان ارائه شده است و شما می توانید انتظار یک بازی با مهارت های بسیار بالا و گرافیک عالی باشد. بازی بر روی اندروید ۳.۰ و بالاتر قابل نصب و اجرا می باشد که کاربران هم اکنون می توانند برای دانلود DEER HUNTER 2016 از لینک مستقیم و رایگان سرورهای قدرتمند سایت دانلودها استفاده نمایند.

DEER HUNTER 2016 3.0.2 Apk + Mod

DEER-HUNTER-2016-Cover

DEER-HUNTER-2016-Screenshot-1  DEER-HUNTER-2016-Screenshot-2

info

From the creators of Deer Hunter 2014! Return to the wild and hunt across the globe in the world’s greatest hunting experience.

HUNT AROUND THE WORLD

Pursue trophies in unique and beautiful locations that span the globe from Alaska to Zimbabwe.

Changelog :

Bug fixes and other improvements to game performance

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود فایل نصبی
دانلود نسخه مود