دانلود بازی انگری بردز فصل ها Angry Birds Seasons 6.6.1 – اندروید

اولین رای باشید!

Angry Birds Seasons نسخه جدیدی از بازی زیبای انگری بردز می باشد که هنوز هم با وجود سپری شدن مدت زیادی از انتشار اولین نسخه دارای محبوبیت زیادی در بین کاربران می باشد و شما می توانید با دانلود Angry Birds Seasons این لذت را تجربه نمایید. شما در این بازی می توانید رویداد ها و مراحل منحصربفردی را در نسخه جدید مشاهده کرده و توسط گیم پلی اعتیادآور بازی خود را در بازی غرق نمایید. بازی همان ریتم همیشگی پرتاب پرندگان خشمگین از تیرکمان معروف را دارا می باشد و شما باید بتوانید در مراحل مختلفی که در بازی تعبیه شده است امتیازات لازم را برای حضور در مراحل بعدی کسب نمایید. بازی دارای گرافیک عالی می باشد و قطعا طرفداران بازی های پرندگان خشمگین می توانند از بازی لذت ببرند.

با دانلود Angry Birds Seasons می توانید شخصیت های معروف پرندگان خشمگین را دوباره در کنار خود داشته باشید و با پیشروی بهتر در بازی مراحل ویژه بازی را نیز تجربه نمایید. بازی دارای هیجان و پیچ و تاب های بسیاری می باشد که هر بازیکن می توان آن را تجربه نماید. حال در این نسخه از بازی شما به فنلاند خواهید رفت و می توانید تا فضای زمستان گونه بازی را در این فصل از رقابت ها مشاهده نمایید. بازی روی اندروید ۲٫۳ و بالاتر نصب واجرا می شود که کاربران هم اکنون می توانند برای دانلود Angry Birds Seasons از لینک مستقیم و رایگان سرورهای قدرتمند سایت دانلودها استفاده نمایند.

Angry Birds Seasons 6.6.1 Apk + Mod

Angry-Birds-Seasons-Cover

Angry-Birds-Seasons-Screenshot-1  Angry-Birds-Seasons-Screenshot-2

info

Join the Angry Birds as they celebrate unique seasonal events from around the world! Enjoy the addictive physics-based gameplay you love, but with an exciting twist. For the latest update, King Ludpig XIV is hosting a lavish tea party in the garden, and attendance is mandatory for some of your caged friends. It’s rescuing time!

LATEST EPISODE: Marie Hamtoinette

Join the birds for a springtime tea party among the court of his majesty, Ludpig XIV. Relish in the intoxicating scent of flowers, and feast your eyes on ornate topiaries in the garden as a baroque melody tickles your eardrums. With all this indulgence, you might almost forget that your friends have been captured…

Changelog :

Get ready for Piggywood Studios: Part 2 – this time, it’s personal. Or something like that. The pigs are back with a new batch of low budget takes on high budget film classics.

– 21 new levels in Piggywood: Part 2

– 3 new bonus levels

– 3 brand new tournament levels

– New Bird Wear!

– Minor tweaks and bug fixes

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود فایل نصبی
دانلود نسخه مود