دانلود بازی استراتژیک دفاع اسباب بازی ها Toy Defense 2 2.15.1 – اندروید

اولین رای باشید!

Toy Defense 2 نسخه دوم بازی بسیاز محبوب دفاع اسباب بازی ها می باشد که کاربران با دانلود Toy Defense 2 می توانند ریتم بسیار هیجان انگیزی از سبک استراتژیک را در این بازی تجربه نمایند. شما در این بازی استراتژیک می بایستی تا برای دفاع از برج آماده باشید و در محیط جنگ جهانی دوم نبردهای خوبی را با دشمن داشته باشید. شما باید بتوانید اقدامات دفاعی خود را در این بازی قوی تر کرده و به خوبی پوشش مناسبی از قبلیه ها و قلعه های خودتان داشته باشید. بازی مبارزات حماسی بسیار عالی را برای شما ترتیب داده است و می توانید در نهایت به یک فرمانده بلندپایه تبدیل شده و ارتش خود را برای پیروزی محتمل تر آرایش نظامی دهید.

با دانلود Toy Defense 2 هر کاربری می تواند به صورت بصری از بازی لذت برده و تمامی ستاره های فرماندهی را با اتخاذ تصمیمات مناسب برای خود داشته باشد. شما باید بتوانید در میدان نبردها باهوش عمل کرده و بتوانید خلاقیت کافی را در نبردهای خودتان داشته باشید. گرافیک بازی در حدی می باشد که بتوانید از بازی لذت کافی را برده باشید و به خوبی جزئیات را مشاهده کرده و با شخصیت ها و سربازان ویژه خودتان ارتباط برقرار نمایید. نبردهایی که سراسر هیجان بوده و می تواند با بالاترین سطح خشونت همراه باشد. این بازی به دلیل داشتن سبک استراتژیکی بسیار ناب در بین کاربران محبوب می باشد که می توان تیراندازی بسیار پویا و همچنین مراقبت از قلعه را را نیز به این ویژگی ها اضافه کرد. بازی بر روی سیستم عامل اندروید ۳٫۰ و بالاتر نصب و اجرا می شود که کاربران هم اکنون می توانند برای دانلود Toy Defense 2 از لینک مستقیم و رایگان سرورهای قدرتمند سایت دانلودها استفاده نمایند.

Toy Defense 2 2.15.1 Apk + Data

کاور-Toy-Defense-2

Toy-Defense-2-Screenshot-1  Toy-Defense-2-Screenshot-2

info

Playtime’s over, soldier! It’s time for some real fast paced tower defense action. Lucky for you, Toy Defense 2 has you covered. Forget about castles and clans — jump into epic td combat, take command of powerful vehicles, hone your strategy skills and become the ultimate commander of your army to win any World War II battle.

Changelog :

Defenders, in the latest version:

· Commanding your units has become more intuitive

All stars spent on upgrading commanders who have been removed will be refunded.

Good luck on the battlefield!

راهنمای نصب

–  فایل نصبی بازی را دانلود کرده و نصب نمایید.

–  فایل دیتا بازی را دانلود کرده و از حالت فشرده خارج نمایید.

–  پوشه دیتا را به طور مستقیم در مسیر Android / Obb واقع د رحافظه اصلی گوشی کپی نمایید.

–  از بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود فایل نصبی
دانلود دیتا