دانلود فیلم آموزش اصول مهندسی کاراکتر بازی ها

اولین رای باشید!

برنامه نویسی و مهندسی بازی بخش مهمی از طراحی یک بازی می باشد که بازی های مهم و خوش ساخت را ایجاد می کند. شما در این دوره آموزشی می توانند اصول طراحی کاراکترها و مهندسی آنها را فرا گرفته و آموزش جامعی از یک بخش مهم بازی داشته باشید. برای این منظور باید شما بتوانید در بازیابی بازی مهارت های لازم را بدست آورده و اصول مربوطه را پیاده سازی نمایید.

عنوان مجموعه : Game Character Rigging Fundamentals

مدرس : Winston Powell

مدت زمان : ۵ ساعت و ۳۸ دقیقه

فرمت تصویری : h264, 1280×720

فرمت صوتی : AAC, 44100 Hz, 2 Ch

زبان : انگلیسی

زیرنویس فارسی : ندارد

Game-Character-Rigging-Fundamentals-Cover

دوره های آموزشی :

– معرفی
– صحنه و آماده سازی شخصیت
– ایجاد اسکلت
– کنترل های انیمیشن
– محدودکردن و کنترل ولد
– ویرایشگر کامپوننت
– نقاشی پوست
– تنظیم کلید ها و نهایی کردن صحنه

برای مشاهده در ابعاد اصلی روی عکس کلیک نمایید )

Game-Character-Rigging-Fundamentals

info

For many, rigging is the last area of game development they want to learn and it’s easy to understand why. You don’t play a game to be wowed by the controllers used to animate that dragon or marvel at the adventurer’s joint system. It’s one of those disciplines between forward facing art and back-end design that takes a back seat to most everything else you can see happening on the screen. However, understanding how to rig is what will take your dragon or adventurer character further than ever before and give them potential for a life of their very own. In this course, Game Character Rigging Fundamentals, you will find that rigging doesn’t have to be overwhelming if you learn the fundamentals in a comfortable and digestible way. First, you will start the basics of creating joints and building a skeleton. Once that’s complete, you will jump right into creating animation controllers and their constraints to help the joints move. After that, the character can be bound to the rig and you can modify those skin weights. Finally, to give the rig more complex movement, you will create set driven keys for elements like finger gripping and foot roll. By the end of this course, you will have everything you need to rig your characters and an excellent foundation for moving on to more advanced rigging. Software required: Maya 2017.
Courses :
Course Overview
Scene and Character Preparation
Creating a Skeleton
Animation Controllers
Constrain and Parent the Controllers
Smooth Skins and the Component Editor
Painting Skin Weights
Set Driven Keys and Finalize Scene

اطلاعات فایل
  • حجم فایل: 2.2 گیگابایت
  • تاریخ انتشار: July 2017
  • منبع: Pluralsight
  • قیمت: رایگان
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

  Game Character Rigging Fundamentals
دانلود از لینک مستقیم – پارت اول
دانلود از لینک مستقیم – پارت دوم