دانلود بازی Crysis 2 Maximum Edition برای کامپیوتر – نسخه PROPHET

4.6/5 - (23 امتیاز)

بازی Crysis 2 در سال ۲۰۲۴ اتفاق می افتد زمانی که بیگانگان و ارتش امریکا در حال جدال برای تصاحب شهر نیویورک هستند و بازی از دید شما به عنوان یک سرباز با نام الکاتراز یکی از سربازان یک زیر دریایی روایت می شود که مورد حمله بیگانگان قرار میگیرند و زمانی که می خواهند از زیر دریایی خارج شوند تمامی دوستان و یارانش طی یک حمله از سوی بیگانگان از بین میروند و شما نیز بی هوش می شوید.

وقتی به هوش می آیید خود را در یک ساختمان متروک و تخریب شده می یابید در حالی که توسط سربازی به نام Prophet زرهی بر تن شما پوشانده شده و او از شما می خواهد که شما ماموریت ناتمام او را تمام کرده و در پایان این سکانس نیز شاهد آن هستید که او خود را به صورت دستی از ماموریت کنار گذاشته و به روش خود بازنشست می کند.

Crysis 2 Maximum Edition PC-PROPHET

دانلود-بازی-Crysis-2-Maximum-Edition

مطالب مرتبط

این زره که در شماره اول کرایسیس عرضه شده و به حق یکی از ابداعات شرکت کرایتیک در ضمینه بازی سازی بود و بسیار نیز مورد استقبال قرار گرفت ، در شماره دوم این بازی بسیار پیشرفته تر شده و به نوعی شما را به یک تانک بشری تبدیل کرده است. این زره که به کاربر خود قابلیت فوق انسانی می دهد در شماره یک کرایسیس دارای ۴ حالت دویدن با سرعت بالا ، تحمل آسیب پذیری بسیار عالی ، داشتن نیروی بسیار زیاد و قابلیت ناپدید شدن به مدت کوتاه بود که در نسخه نانوسوئیت ۲ ، این امکانات افزایش یافته و قدرت حفظ انر‍ژی شما نیز بیشتر شده است.

یکی از نکات مهم در استفاده از زره این است که نمی توانید به صورت هم زمان از دو قابلیت استفاده کنید و این بستگی به شما دارد که از کدام حالت در کدام موقعیت استفاده کنید. خب حالا میخواهیم به شاهکار بازی Crysis 2 یعنی گرافیک آن بپردازیم، بازی اکثرا در محیط های وسیع صورت میگیرد و شما وقتی در حال نبرد هستید به خوبی می توانید در دوردست ها برج هائی را در حال سوختن و ویران شده مشاهده کنید.

حس تنهائی در محیط بازی Crysis 2 به خوبی به شما القاء می شود و بازتاب نور خورشیدی که بر ساختمان ها می تابد به صورت بسیار زیبائی به سوی شما باز می گردد. بازی Crysis 2 Maximum Edition نسخه به روز شده این بازی می باشد که حالت ۳D هم ساپورت می کند. در این نسخه اسلحه های جدیدی هم به بازی اضافه شده. در ضمن این نسخه در حالت مولتی پلیر به طور همزمان ۳۲ بازیکن رو پشتیبانی میکند.

info

Aliens are decimating New York City, only you have the technology to survive. Adapt in real time using the unique Nanosuit 2 Stealth, Armor and Power abilities, then tackle the alien menace in ways a regular soldier could only dream of. Crysis 2 redefines the visual benchmark for console and PC platforms in the urban jungle of NYC. Be The Weapon.

Includes 4 Limited Edition unlocks:

Bonus XP – Access to preset classes plus a custom class

Scar weapon Skin – Scar assault rifle digital camouflage

Weapon Attachment – Day 1 access to scar hologram decoy

Unique Platinum Dog Tag – Display your multiplayer rank and stats

Includes Retaliation and Decimation packs:

Total of 9 additional Multiplayer maps supporting all game modes

2 new weapons – FY71 Assault Rifle and M18 Smoke Grenade

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows XP, Vista or Windows 7, with the latest Service Pack

Processor: Intel Core 2 Duo at 2Ghz, or AMD Athlon 64 x2 2Ghz, or better

Memory: 2GB

Hard Disk Space: 9Gb

Video Card: NVidia 8800GT with 512Mb RAM or better, ATI 3850HD with 512Mb RAM or better

Sound: DirectX Compatible Sound Card

DirectX®: 9.0c

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه PROPHET را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com