دانلود دوبله فارسی انیمیشن لیفی در جنگل – Leafie a Hen Into the Wild 2011

4/5 - (2 امتیاز)

 

Leafie a Hen Into the Wild BDRip (2011) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|انیمیشن به صورت دوبله فارسی و با کیفیت BRRip 720p می باشد|

|صدای دوبله فارسی انیمیشن به صورت جداگانه به پست اضافه شد|

 

 

نام انیمیشن: Leafie a Hen Into the Wild – لیفی در جنگل

ژانر: انیمیشن، ماجراجویی، درام

سال انتشار: ۲۰۱۱

مدت زمان: ۹۳ دقیقه

حجم: ۷۲۷ مگابایت

کیفیت: BRRip 720p

IMDB

دوبله فارسی (گلوری)

خلاصه داستان: لیفی، مرغی در طبیعت وحشی (به انگلیسی: Leafie, a Hen Into the Wild) نام پویانمایی محصول استودیو میانگ فیلمز (به انگلیسی: Myung Films) کشور کره جنوبی می‌باشد که در سال ۲۰۱۱ و به کارگردانی اوه سانگ‌یون (به انگلیسی: Oh Sung-yoon) ساخته و توسط کمپانی لوته (به انگلیسی: Lotte Entertainment) عرضه شده است. از دیگر محصولات کشور کره جنوبی می‌‌توان به «پورورو: مسابقه بزرگ – Pororo, the Racing Adventure»، «طعمه کوسه ۲: نجات ریف – The Reef 2: High Tide» و «روزهای شگفت‌انگیز – Wonderful Days» اشاره کرد. داستان پویانمایی برگرفته از کتاب داستان کودکانه معروفی نوشته هوانگ سان‌می (به انگلیسی: Hwang Sun-mi) می‌باشد و درباره مرغی به نام لیفی است که در مزرعه‌ای کوچک همراه با عده زیادی از مرغ‌های دیگر زندگی می‌کند. اما لیفی از تمام مرغ‌های دیگر مزرعه متفاوت است، چرا که او روی تخم‌هایش نمی‌خوابد. به این دلیل که می‌داند بعد از جوجه شدن تخم‌ها، آن‌ها را از وی جدا می‌کنند. بنابراین در آرزوی داشتن جوجه‌های خودش تصمیم می‌گیرد از مزرعه فرار کند…

 

توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

علاقمندان محترم آثار دوبله گلوری ، بمنظور احترام به شما عزیزان کلیه لینک های پرداخت اجباری جهت دانلود، برداشته شده و آثار بطور رایگان نیز قابل دانلود هستند. خواهشمندیم در راستای حمایت از گلوری و تداوم و توانایی ارائه آثاری بیشتر و بهتر، هزینه دوبلاژ هر اثر را از طریق لینک پرداخت داده شده بپردازید.

 

 

دانلود نسخه BRRip 720p-Ganool (نسخه دوبله فارسی، ۷۲۰p):

دانلود:   Direct Link 

 

——————————————————————————

 

– دانلود صدای دوبله فارسی انیمیشن به صورت جداگانه

 

رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود