دانلود بازی فوق العاده زیبای Dead Space 2 – فضای مرده ۲

اولین رای باشید!

فضای مرده از جمله بازی هایی است که مخاطب را درگیر جو خود میسازد،در فضای مرده این گرافیک نیست که شما را میخکوب میکند، داستان تخیلی در مکانی خیالی و موجوداتی تغییر شکل یافته نیز چیز جدیدی نیستند.راز موفقیت فضای مرده، فضای مرده آن است. صداهایی هراس انگیزی که در هیچ بازی دیگری نخواهید شنید،که موجب میشود تنفس شما با صدای تنفس شخصیت بازی هماهنگ شود ودر آخر معجون غافلگیری نفس شما را بند خواهد آورد. بعضی وقت ها یک تقلید و یا وام گرفتن، خیلی بهتر از منبع الهام عمل می کند، طوری که خود به یک اصل تبدیل شده که حتی ممکن است منبع الهام آن، دست به تقلید از آن بزند. Visceral Games مانند یک جراح، چاقو به دست می گیرد و مغز شما را به وحشیانه ترین طریق باز می کند و آنچنان شما را می ترساند و به شما ضربه می زند که تا سرحد مرگ شوکه شوید و سپس محتویات مغز شما را به دیوار می پاشد و کاری می کند که بفهمید چرا اسم استودیو Visceral Games است. EA به تازگی سیستم Strategic Dismemberment 2.0 (سیستم قطع عضو) را در مورد Dead Space 2 معرفی کرد و به شما نشان می دهد چطور می توانید به طرق جدید دشمن خود را زجر دهید و در نهایت تکه پاره اش کنید.

|به همراه دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی از سرور سایت|

 

 

دانلود بازی فوق العاده زیبای Dead Space 2 – فضای مرده ۲ شما می توانید این بازی زیبا را در چهار DVD به صورت اوریجینال از فروشگاه دانلودها با قیمت ۹۹۰۰ تومان سفارش دهید و در درب منزل تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید.
 

دانلود بازی فوق العاده زیبای Dead Space 2 – فضای مرده ۲ بازی های عرضه شده در سایت و فروشگاه دانلودها زیر نظر بنیاد ملی بازی های رایانه ای و دارای مجوز از وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی می باشند.

 

گذشته از همه موارد، کنترل این شماره فوق العاده روان تر و مستقیم تر شده است. تیراندازی ارتقاء یافته و سیستم اکسیژن و سلامتی شما بسیار جالب تر و جذاب تر شده اند. DS2 به شما اجازه می دهد بیشترین خلاقیت در کشتن دشمنان را داشته باشید، خود سازنده ها هم این موضوع را تایید کردن که کشتن در DS2 خیلی متنوع است که بستگی به روحیات لطیف شما در سلاخی کردن دشمن دارد!
گذشته از این روش ها، حتی می توانید با سلاح های خود آن ها را به آتش بکشید و یا با برق نابودشان کنید که همانند BioShock در یک لحظه می توانید اسلحه را بین این موارد سوئیچ کنید. سازندگان می گویند: "ما محیط های تاثیرپذیر و تاثیرگذار زیادی داریم و مطمئن خواهیم شد که آیزک (Isaac) بیشترین رابطه با محیط و به قولی فعل و انفعال زیادی با آن دارد". سیستم تخریب پذیری جدیدی برای محیط طراحی شده که بوسیله آن می توانید همه چیز را منهدم کنید! حتی می توانید از تکه های جدا شده از محیط به عنوان یک اسلحه در مقابل دشمنان استفاده کنید. اگر از ذهن خود درست استفاده کنید، کارهای جالبی در گیم پلی می توان انجام داد. مثلا پنج نکرومورف (Necromorph) خطرناک را تنها با ۲ گلوله از بین ببرید! اگر در موقعیت درستی قرار بگیرید، می توانید با شلیک به شیشه وکیومی، آن را شکسته و خلاء فضا را وارد محیط کنید که در این صورت تمام دشمنان به فضای پهن آور ملحق می شوند، ولی اگر خودتان هم اشتباهی در مقابل جریان باشید، دچار دردسر می شوید که البته با شلیک به دکمه فعال کردن جاذبه در نزدیکی خودتان، می توانید به سطح بازگردید. تعداد زیادی نکرومورف جدید و خطرناک از جمله Stalkerها به نسخه دوم وارد شده اند.
آن ها می توانند از جهات مختلف به شما حمله کرده و با یافتن نقطه ضعفتان به شما صدمه بزنند، ولی شما می توانید با چهار میخ کردن آن ها به دیوار با تیغ های خودشان درس خوبی یادشان دهید. در این شماره حتی با استفاده از Crawlers (وسایل نقلیه ای که روی زنجیر حرکت می کنند) می توانید سر نکرومورف ها را منفجر کنید و حتی آن ها را به هر جایی که می خواهید بدوزید و اگر کسی هم نزدیکشان شد، با زدن چاشنی منفجرشان کنید. دشمنان جدیدی به نام Cyst (کیسه مثانه) به این شمار اضافه شده اند که حتی اگر فکر می کنید سلاح کافی هم دارید، باید از آن ها دور شوید، چون واقعا خطرناک هستند. شلیک سریع و پیاپی با قسمت بالاتنه همیشه خیلی موثر است که با Update کردن اسلحه ها تاثیر بیشتری هم دارند. Visceral در نسخه قبل گرافیک عالی ای را طراحی کرده بود و در این شماره به بهترین نحو حتی از نسخه قبل بهتر کار کرده است. افکت های دود خیلی عالی شده اند و نورپردازی و تاثیرگذاری آن خیلی بهتر شده است. این بار بازی سه سال بعد از حوادث نسخه قبل اتفاق می افتد و شما بازی را در شهری فضایی به نام Sprawl دنبال می کنید. به قول سازندگان، این شهر خیلی زنده تر است و به طور کلی شکل دیگری دارد.
جلوه HUD در نسخه قبل که روی اسلحه و روی لباستان نمایش داده می شد واقعا یک سیستم انقلابی بود که این بار هم در نسخه دوم وجود دارد. باز هم آیزک کلارک (Isaac Clarke) مانند قبل در راس داستان است، ولی EA این بار گفته که او دیگر همانند قبل یک فرمانبر تام نیست. حتی در این شماره او کلاه خود را هم بر می دارد و صحبت هم می کند. معماهای فوق العاده ای مبنی بر مهارت او در مهندسی در بازی وجود دارند و به شما اجازه می دهند تا ابتکار عمل داشته باشید. حتی Mini-Gameهای زیادی هم وجود دارند که بعضی از آن ها با معما همراه هستند. قرار است داستان این شماره خیلی پیچیده باشد و EA از همین الان مخفی کاری در داستان را شروع کرده است. همچنین، همانند قبل برای این شماره کتاب های کمیک، داستان و انیمه طراحی خواهند شد. هنوز در مورد بخش چندنفره صحبت نشده و معلوم هم نیست آیا چنین بخشی وجود خواهد داشت یا نه. در کل Dead Space 2 نهایت خشونت و ترس را همراه دارد که با توجه به موفقیت نسخه قبل می توان انتظار یک شاهکار دیگر را در سبک دلهره داشت.

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

Processor: 2.8 GHz processor or equivalent
Memory: 1 GB RAM (XP), 2 GB RAM (Vista or Windows 7)
Hard Disk Space: At least 10GB of hard drive space for
installation, plus additional space for saved games (single language
install)
Video Card: NVIDIA GeForce 6800 or better (7300, 7600 GS,
and 8500 are below minimum system requirements), ATI X1600
Pro or better (X1300, X1300 Pro and HD2400 are below minimum
system requirements), 256MB Video Card and Shader Model 3.0 required
DirectX®: DirectX 9.0c

 

تصاویری از محیط بازی:

دانلود اختصاصی کاور رسمی بازی:

 توضیحات: پس از دانلود پارت ها ، به اکسترکت بپردازید. سپس به نصب بازی بپردازید. پس از اتمام نصب ، تمامی فایل های موجود در پوشه Crack در دی وی دی شماره ۲ بازی  را ابتدا از حالت فشرده خارج کنید و سپس فایل اجرایی که به شما می دهد را در محل نصب بازی  کپی  و با فایل اصلی بازی جایگزین کنید و سپس بازی را اجرا کنید. دقت داشته باشید که هنگام اکسترکت کردن بازی ، آنتی ویروس شما غیر فعال باشد تا فایل های موجود در فولدر Crack در دی وی دی شماره ۲ بازی به عنوان ویروس شناسایی نشده و پاک نشوند. روش کرک و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند ، تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

مشکلات رایج:

۱)اگر در هنگام بازی با مشکل d3dx9 و یا از این قبیل مشکلات مواجه شدید ، آخرین نسخه DirectX را نصب نموده و سیستم را ریستارت کنید و سپس به اجرای بازی بپردازید. آخرین نسخه DirectX را می توانید از اینجا دانلود کنید. هم چنین در اکثر بازی ها ، در فایل های دانلودی شما وجود دارد.

۲) در هنگام اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که همیشه آنتی ویروس شما غیر فعال باشد . زیرا اکثر مواقع ، آنتی ویروس ها ، کرک بازی ها را ویروس شناسایی کرده و آن را پاک می کنند و به همین علت شما نمی توانید بازی را کرک کنید و بازی اجرا نمی شود.

۳) سرورهای مختلف قابلیت جایگزینی همدیگر را دارا می باشند. به این ترتیب که اگر شما چند پارت به طور مثال از سرور Direct Link دریافت کنید و سایر پارت ها را از سرور Fileserve و یا Rapidshare و یا … ، در اکسترکت کردن بازی مشکلی بوجود نخواهد آمد.

 

 توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

توجه: لینک های سرور Direct Link در قسمت "دانلود در پارت های ۱گیگابایتی" تا ۲۰ روز دیگر ، یعنی مورخه ۳۰ بهمن ماه فعال خواهد بود. ولی لینک های سرور Direct Link قسمت "دانلود به صورت پارت های ۲۰۰ مگابایتی" تا ۱۵ اسفند ماه فعال خواهند بود. لطفا در دانلود خود دقت کافی را داشته و با توجه به مدت زمان دانلود خود ، از سرور مناسب استفاده نمایید. لینک سایر سرورها تا همیشه سالم بوده و بدون محدودیت زمانی می توانید از آن ها استفاده کنید.

 

دانلود DVD شماره ۱ بازی:

دانلود در پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :      Rapidshare    Fileserve    Duckload    Sharehoster    Direct Link

دانلود پارت ۲ :      Rapidshare    Fileserve    Duckload    Sharehoster    Direct Link

دانلود پارت ۳ :      Rapidshare    Fileserve    Duckload    Sharehoster    Direct Link

دانلود پارت ۴ :      Rapidshare    Fileserve    Duckload    Sharehoster    Direct Link

دانلود پارت ۵ :      Rapidshare    Fileserve    Duckload    Sharehoster    Direct Link

دانلود پارت ۶ :      Rapidshare    Fileserve    Duckload    Sharehoster    Direct Link

 

دانلود DVD شماره ۲ بازی:

دانلود در پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :    Rapidshare    Fileserve    Duckload    Sharehoster    Direct Link

دانلود پارت ۲ :    Rapidshare    Fileserve    Duckload    Sharehoster    Direct Link

دانلود پارت ۳ :    Rapidshare    Fileserve    Duckload    Sharehoster    Direct Link

دانلود پارت ۴ :    Rapidshare    Fileserve    Duckload    Sharehoster    Direct Link

دانلود پارت ۵ :    Rapidshare    Fileserve    Duckload    Sharehoster    Direct Link

 

برای دانلود به صورت پارت های ۲۰۰ مگابایتی از سرور مدیافایر ، اینجا را کلیک کنید

 

– دانلود کرک نهایی Fairlight Crackfix بدون مشکل در اجرای مرحله هفتم بازی

 

 

 

 

 

رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود