دانلود آپدیت Crysis 2 v1.9 incl DX11 Ultra & HiRes Texture Packs

اولین رای باشید!

آپدیت جدید بازی Crysis 2 که چندی پیش عرضه شده بود ، سرانجام برای نسخه های کرک شده نیز در اینترنت قرار گرفت ! این آپدیت تغییرات بسیار گسترده ای را در محیط بازی ایجاد کرده و یکی از دلیل های این تغییرات ، استفاده از تکنولوژی DirectX 11 Ultra می باشد. جزئیات بازی شکل جدیدی به خود گرفته و روند بازی به صورت بسیار طبیعی تر و جذاب تر می باشد. از جمله تغییرات دیگری که صورت گرفته ، می توان به مواردی همچون : اضافه شدن سایه های اشخاص در نزدیکی ، استفاده از تکنولوژی با کیفیت عالی HDR Motion Blur ، طبیعی تر شدن هرچه بیشتر سایه ی اشخاص و اشیاء موجود در بازی ، مات سازی اجزاء پرتاب شونده در بازی ، طبیعی تر شدن حرکت آب در بازی ، بهتر شدن هر چه بیشتر بازتاب نور در هنگام برخورد با اشیاء ، بهبود در پشتبانی از کارت گرافیک های چندگانه و … . شما از هم اکنون می توانید این آپدیت بی نظیر را به صورت رایگان و با لینک مستقیم از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

 

 

 توضیحات نصب بازی: پس از دانلود پارت ها ، ابتدا حتما آنتی ویروس خود را غیر فعال بسازید تا از پاک شدن فایل های کرک توسط آنتی ویروس شما جلوگیری شود. سپس به اکسترکت بپردازید.ابتدا فایل اجرایی Crysis2Patch19.exe را نصب نمایید. سپس فایل اجرایی Crysis2Directx11UltraUpgrade.exe و سپس فایل اجرایی Crysis2HighResolutionTexturePack.exe را نصب نمایید. پس از اتمام این ۳ مورد ، تمامی فایل های موجود در پوشه SKIDROW را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این آپدیت بسیار کاربردی ، نهایت لذت را ببرید.

 

 توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

 دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :   Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۲ :   Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۳ :   Direct Link 2    Direct Link

 

– دانلود پچ ۱٫۹ بازی ، نسخه FLTDOX بدون مشکل در پچ شدن

 

رفع مشکل سیو نشدن بازی:

برای رفع مشکل در سیو نشدن بازی ، فایل زیر را دانلود نمایید و در محل نصب بازی ، در آدرس crysis 2\bin32 جایگزین نمایید. حال به اجرای بازی بپردازید.

 

– دانلود فایل رفع مشکل در ذخیره سازی بازی

 

– برای دانلود بازی Crysis 2 اینجا را کلیک کنید

 

رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود