طراحی حرفه ای ساختمان با Ashampoo 3D CAD Professional 3.0.2

اولین رای باشید!

Ashampoo 3D CAD Professional 3.0.2 نام نرم افزاری است قدرتمند از شرکت Ashampoo که با کمک آن قادر خواهید بود به طور حرفه ای به طراحی ساختمان و تجهیزات آن بپردازید . این نرم افزار دارای امکانات ویژه ای است که نیاز های عکاسان حرفه ای، معماران، مهندسان و صنعتگران را برآورده کرده و به آنها اجازه کار با این نرم افزار را می دهد . با قدرت شگفت آوری که این نرم افزار دارد قادر خواهید بود تا به راحتی به طراحی طبقات و کف محیط ها بنا به علاقه خود بپردازید . از ویژگی های این نمر افزار می توان به ساخت چند لایه ای از دیوار و سقف و کف با دقت میلی متری اشاره نمود و همچنین می توانید شبیه سازی را در این نرم افزار در ابعاد و سایزهای بزرگتری انجام داد. دیگر ویژگی جالب این نرم افزار این است که  با وارد کردن قیمت مصالح ساختمانی، هزینه ی کلی پروژه را بدست آورید. این برنامه فوق العاده قدرتمند را می توانید هم اکنون از سایت دانلود ها دریافت نمایید .

|به همراه دانلود در یک پارت ۱ گیگابایتی با لینک مستقیم|


 

 

 

 

ویژگی های کلیدیAshampoo 3D CAD Professional 3.0.2 :

– ساخت اشیاء سه بعدی

– ماژول برای طراحی سفارشی پنجره ها

– وارد کردن فرمت های مختلف به برنامه مانند : CygniCon Object, 3DS, 3D-DXF و…

– مکان یابی دقیق و مدیریت نقاط کنترل و استفاده از ویرایش عددی

– مدل های سه بعدی برای تبدیل به فرمتهای ۳DS, 3D-DFX, VRML1 و…

– محیط راحت و کاربر پسند

– ویرایشگر سطحی

– نمونه های گسترده ای از اشیاء آماده، مواد، بافت و عناصر دیگر

– صرفه در وقت شما توسط نمونه های گسترده ای که در برنامه موجود است

– نمایش به صورت دو حالت ۳بعدی و ۲بعدی

– قابلیت وارد و استخراج فایل با فرمت های ۲D DFX و DWG

– قابلیت استخراج فایل با فرمت CINEMA 4D

– و …

دانلود اسکریپت

 

 توضیحات نصب و فعال سازی برنامه : برای فعال سازی این نرم افزار ابتدا آن را نصب نمایید . سپس به طور کامل از برنامه خارج شوید . در داخل پوشه ای که دانلود نموده اید فایلی به نام " Registration.reg " قرار دارد . بر روی آن کلیک کنید و OK بزنید . سپس به پوشه  " Keygen " رفته و بر روی Keygen.exe کلیک کنید . پنجره ای باز می شد . در داخل پنجره باز شده از طریق منو کر کره ای گزینه ی " 3D CAD Professional 3 " که تقریبا در انتها منو کره کره ای قرار دارد بیابید و انتخاب کنید . با انتخاب ۳D CAD Professional 3 پنجره ای باز میشد . از طریق این پنجره به آدرس زیر بروید :

C:\Ashampoo 3D CAD Professional 3\Program

حال گزینه " ash_inet2.dll " را بیابید . و انتخاب کرده و در نتها دکمه Open را بزنید . حال می توانید بدون محدودیت و بدون نیاز به شماره سریال از برنامه استفاده کنید .

 

 توجه : از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

 – دانلود در یک پارت ۱ گیگابایتی با لینک مستقیم 


 دانلود در پارت های ۲۰۰ مگابایتی :

دانلود پارت ۱ :      Rapidshare          Direct Link

دانلود پارت ۲ :      Rapidshare          Direct Link
دانلود پارت ۳ :      Rapidshare          Direct Link
دانلود پارت ۴ :      Rapidshare          Direct Link
دانلود پارت ۵ :      Rapidshare          Direct Link
دانلود پارت ۶ :      Rapidshare          Direct Link
 
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود