دانلود بازی Call Of Duty Black Ops II برای PC

4/5 - (2 امتیاز)

لس آنجلس در حال نابودی ! استودیو Treyarch از شماره دوم بازی Cod: Black Ops پرده برداری کرد . در این شماره از فن آوری های پیشرفته درون بازی استفاده شده ! که عبارت اند از هواپیماهای بدون سرنشین و ربات. که ممکن است گیمرها را متعجب کند. داستان بازی بین جنگ سرد اول در سال۱۹۸۰ و جنگ سرد دوم در سال ۲۰۲۵ است.Black Ops II خط داستانی متفاوتی دارد و از سلاح های با فن آوری پیشرفته مثل روبات ها و هواپیما های جاسوسی بدون سرنشن و..این بازی علمی تخیلی نیست و Treyarch در یه جلسه گفته که بازی ریشه در حقیقت دارد.با مد جدید Strike Force می توانید تیم رو هدایت کنید و این مد در مرحله ی دوم در سنگاپور به شما امکان می دهد تیمتوتن رو از بالا هدایت کنید (توسط هواپیما ها و سنسور ها ) این کار تا حالا انجام نشده است! شما توانایی ان را دارید که بازی را به عنوان فرمانده به پایان برسانید .یا نقش یک تیرانداز را داشته باشید که روی زمین دراز کشیده و منتظر است یا یک هواپیمای بدون سرنشین ۴ rotor را هدایت کنید و از بالای سر دشمنان را از پای در بیاورید همچنین سوار بر روباتهای بزرگ شده .نبردها به صورت real-time است و گیم پلی نیز روان هست. قابلیت سویچ کردن و تعویض هم در بازی است شما میتوانید سربازی را انتخاب کنید که وسط خط اتش است و با سرباز دیگر از سوی دیگر به دشمن حمله کرده .قدرت ان را دارید که به عنوان فرمانده دستور حمله هوایی و پرتاب بمب را دهید و با هواپیماهای بدون سرنشین تماس گرفته و تعادل را بین نیروهای خود برقرار سازید.

 

Call Of Duty Black Ops II-SKIDROW | 14.3 GB

|کرک جدید بازی با نام SKIDROW CrackFix به پست افزوده شد|

|کرک کاملا تست شده ، سالم وبدون مشکل جهت اجرای بازی به پست افزوده شد|

|آپدیت شماره ۱ و ۲ بازی SKIDROW به پست افزوده شد|

 

 

دانلود بازی Call Of Duty Black Ops II برای PC شما می توانید این بازی زیبا را در دو DVD (نه گیگابایت) به صورت اوریجینال و بسته بندی شکیل از فروشگاه دانلودها با قیمت ۱۱۰۰۰ تومان سفارش دهید و در درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید.

read دانلود بازی Need for Speed Most Wanted 2 برای PC بازی های عرضه شده در سایت و فروشگاه دانلودها زیر نظر بنیاد ملی بازی های رایانه ای و دارای مجوز از وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی می باشند.

 

سیستم مورد نیاز بازی :

OS: Windows Vista SP2 or Windows 7

CPU : Intel Core2 Duo E8200 2.66 GHz or AMD Phenom X3 8750 2.4 GHz

RAM: 2GB for 32-bit OS or 4GB for 64-bit OS

Hard Disk Space: 20 GB of free space

Video Card: Nvidia GeForce 8800GT 512 MB or ATI Radeon HD 3870 512 MBs

DirectX®: DirectX 9.0

 

تصاویر محیط بازی :

 

 

  مشکلات رایج:

۱)اگر در هنگام بازی با مشکل d3dx9 و یا از این قبیل مشکلات مواجه شدید ، آخرین نسخه DirectX را نصب نموده و سیستم را ریستارت کنید و سپس به اجرای بازی بپردازید. آخرین نسخه DirectX را می توانید از اینجا دانلود کنید. هم چنین در اکثر بازی ها ، در فایل های دانلودی شما وجود دارد.

۲) در هنگام اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که همیشه آنتی ویروس شما غیر فعال باشد . زیرا اکثر مواقع ، آنتی ویروس ها ، کرک بازی ها را ویروس شناسایی کرده و آن را پاک می کنند و به همین علت شما نمی توانید بازی را کرک کنید و بازی اجرا نمی شود.

۳) سرورهای مختلف قابلیت جایگزینی همدیگر را دارا می باشند. به این ترتیب که اگر شما چند پارت به طور مثال از سرور Direct Link دریافت کنید و سایر پارت ها را از سرور Fileserve و یا Rapidshare و یا … ، در اکسترکت کردن بازی مشکلی بوجود نخواهد آمد.

 

توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

توجه: دوستانی که در اجرای بازی مشکل دارند روش زیر را امتحان کنند
تاریخ کامپیوتر را به ۱۴ نوامبر ۲۰۱۲ تغییربدهید.
ساعت را به +۸٫۰۰ تغییر بدهید.
بازی را  نصب کنید.
جدید ترین کرک یعنی. Crack Fix را دانلود کرده و در محل نصب بازی کپی کنید
سپس نرم افزار استیم را دانلود کرده  و نصب کنید.پس از نصب نرم افزار یک اکانت در آن ایجاد کرده و سپس درون اکانت لاگین شوید.
بازی را اجرا کنید.
دقت داشته باشید که در هنگام مراحل نصب نرم افزار استیم باید به اینترنت متصل باشید.

 

توجه مهم: کاربران عزیز، با توجه به خراب شدن کلی فایل های فشرده و نبود لینک کمکی سالم، امکان بازگردانی فایل های آسیب دیده وجود نداشت و مجبور به آپلود دوباره DVD 1بازی شدیم. به این معنی که اگر شما قبلا بازی رو دانلود کردین، همین الان دانلودتون رو متوقف کنین و فایل هایی که از سرور dl5.downloadha.com هست رو از اول شروع به دانلود کنین. ممنون از صبر و همکاریتون.

 

دانلود DVD 1 به صورت پارت های ۱گیگابایتی (لطفا توجه بالا را مرور نمایید):

دانلود پارت ۱ :     Direct Link

دانلود پارت ۲ :     Direct Link

دانلود پارت ۳ :     Direct Link

دانلود پارت ۴ :     Direct Link

دانلود پارت ۵ :     Direct Link

دانلود پارت ۶ :     Direct Link

دانلود پارت ۷ :     Direct Link

دانلود پارت ۸ :     Direct Link

دانلود پارت ۹ :     Direct Link

 

دانلود DVD 2 به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :   Rodfile    Multiupload    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۲ :   Rodfile    Multiupload    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۳ :   Rodfile    Multiupload    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۴ :   Rodfile    Multiupload    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۵ :   Rodfile    Multiupload    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۶ :   Rodfile    Multiupload    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۷ :   Rodfile    Multiupload    Direct Link 2    Direct Link

 

– دانلود کرک فیکس جدید اسکیدرو. (SKIDROW CrackFix)

 

دانلود کرک سالم جهت اجرای ۱۰۰% بازی . (Proper Crack)

 

دانلود آپدیت شماره ۱  و ۲ SKIDROW

 

 

رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود