دانلود بازی Epistory Typing Chronicles برای PC

5/5 - (1 امتیاز)

Epistory بازی جدیدی است که در فضایی ماجراجویانه به تصویر کشیده می شود ، این بازی داستانی از یک دخترک نویسنده را به تصویر می کشد که با بهره گیری از منبعی غنی از از الهامات هنری ، سعی در تکمیل نوشته های خود دارد. در این بازی شما در نقش تداعی کننده ایده ها و الهامات هنری نقش آفرینی خواهید کرد ، جهانی دست نخورده که همانند صفحه ای خالی نمایان می شود ، ماجراجویی خود را در چنین جهانی آغاز کنید تا به زودی دنیایی زیبا و زنده را شاهد باشید. در این بازی شما وظیفه دارید معماها را حل کرده و در برابر دشمنان ایستادگی کنید. همانطور که شما در روند بازی پیشروی داشته و در جهانی اریگامی شکل قدم می گذارید ، در این بازی شما کنترل دخترکی را به دست میگیرید که ذهنی سرشار از شوق و ذوق هنری دارد ، در تمامی بخش های بازی او سوار بر یک روباه کاغذی است که با هنر اریگامی شکل گرفته ؛ علاوه بر حل معماها می بایست در نبردها و رویارویی با دشمنان نیز پیروز باشید.

Epistory Typing Chronicles PC-PLAZA

 

Epistory-Typing-Chronicles-pc-cover

 

تصاویری از محیط بازی

Epistory-Typing-Chronicles-screenshots Epistory-Typing-Chronicles-screenshots

Epistory-Typing-Chronicles-screenshots Epistory-Typing-Chronicles-screenshots

Epistory-Typing-Chronicles-screenshots Epistory-Typing-Chronicles-screenshots

info

Epistory is an atmospheric adventure typing game that tells the story of a writer lacking inspiration who asks her muse to help write her latest book.

In Epistory you play the muse, a fictional character in a world where everything is untold. Your adventure begins on a blank page, but the world will soon become larger and livelier as you gather inspiration, solve its mysteries and defeat its enemies. From movement to opening chests and fighting in epic battles, every element in the game is controlled exclusively with the keyboard.

As you progress and explore the fantasy origami world, the story literally unfolds in the writer’s mind and the mysteries of the magic power of the words are revealed.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Microsoft Windows XP/Vista/7/8/8.1
Processor: Intel Core i5 2400 -OR- AMD Phenom II X6 1100T
Memory: 4 GB RAM
Graphics: ATI Radeon HD4850 -OR- GeForce GTX 295 (Does not support Intel Integrated Graphics Cards)
Storage: 1 GB available space

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه PLAZA را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

=========================================

PLAZA Release

 

دانلود: Direct Link