دانلود بازی ۱۹۴۳ Deadly Desert برای کامپیوتر

اولین رای باشید!

بازی ۱۹۴۳ Deadly Desert جنگ جهانی دوم را اینبار در سرزمین های بیابانی به شما تقدیم می کند و با یک گیم پلی استراتژیک سعی می کند که تجربه خوبی را از سخت ترین جنگ تاریخ بشر به شما بچشاند. بازی دارای ریتم بسیار عالی می باشد و پرجزئیات بودن بازی، از جمله یکی از بهترین ویژگی های بازی است که می توانید در تاریخ تجربه کرده و با دشمنان خود به نبرد بپردازید. وجود برخی از المان های هیجان انگیز که به مهارت واقعی شما نیاز دارند، می تواند تجربه بازی را لذت بخش تر کرده و پیروزی و شکست در این بازی، برای شما اهمیت داشته باشد. داستان بازی از این قرار است که گزارش های زیادی علیه نیروهای سنگین و نیرومند مطرح شده است و واحدهای غربی از یک سمت بیابان در حال حرکت هستند. بازی دارای سربازان زیادی در حال نبرد می باشد که شما باید تجربه کرده و با تهدیدات مقابله کنید. این تهدیدات می تواند شما را به چالش کشیده و یکی از مراکر فرماندهی شما را تحت تاثیر قرار دهد.

۱۹۴۳ Deadly Desert PC-TiNYiSO

دانلود-بازی-1943-Deadly-Desert

دانلود بازی ۱۹۴۳ Deadly Desert استراتژی های جنگی زیادی را می پذیرد که بازیکن باید با تاکتیک خاص خودش، به طرف آنها حرکت کرده و مامورین خود را برای پرداختن به ماموریت های خطرناک انتخاب کند. این موضوع می تواند نقشه ها و سناریوهای کلی جنگ را پایه ریزی کنید و شما باید در این زمینه، یک مدیریت کارکشته و عالی را داشته باشید. ایجاد انگیزه در بین نیروها و پرداختن امکانات تاکتیکی، از جمله بهترین روش ها برای کسب امتیاز در بازی می باشد. هر چه قدر که بهتر می توانید ماموریت های خود را به خوبی انجام دهید، به همان صورت کلید موفقیت در دستانتان خواهد بود.

این بازی در بهترین حالت یک اثر رقابتی چالش برانگیز است و باید با المان های استراتژیکی بتوانید یک پیروزی شگفت انگیز را برای خود رقم بزنید. بازی ۱۹۴۳ Deadly Desert دارای میدان های جنگی بسیار متنوعی است و در بیابان شاهد ایجاد تنوع بالایی در این زمینه هستیم. توجه به برخی از المان ها، نظیر کمپین های هیجان انگیز ماموریتی، گرافیک تفصیلی زیبا، صداهای حماسی تاثیر گذار و همچنین حملات هوایی ویرانگر، همگی از جمله عوامل تاثیرگذار برای تجربه ساعت های خوش این بازی است.

info

“1943 – A hot, dusty wind sweeps through the camp. Scouts report of heavy Wehrmacht forces. The Desert Fox is rapidly pushing towards the western oasis. All combat-ready British troops are on high alert to fend off the invasion. At the same time, the Axis powers are preparing the assault on a vital resupply center. En route to their next battle, with heavy tanks, artillery and supply vehicles. Which side will you choose?”

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7 or newer
Processor: 2.0 GHz
Memory: 2 GB RAM
Graphics: DirectX 9.0c compatible
DirectX: Version 9.0c
Storage: 1100 MB available space

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) محتوای موجود در پوشه TiNYiSO را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی 1943Deadly Desert-TiNYiSO با لینک مستقیم