دانلود نرم افزار مدیریت صفحه قفل گوشی Easy Touch 4.5.6 – اندروید

اولین رای باشید!

Easy Touch یک برنامه کاربری بسیار جالب برای اندروید می باشد. کاربران این برنامه می توانید از این برنامه کم حجم استفاده کرده و با دانلود Easy Touch برنامه های پراستفاده خود را روی صفحه قفل اندروید خود قرار دهند تا از این پس با یک بار کلیک به برنامه محبوب خود سوئیچ داشته باشند. صفحه قفل گوشی یکی از کاربردی ترین صفحه های گوشی می باشد و همواره می توان امکانات زیادی را روی ان پیاده سازی کرد. امکاناتی را غیرفعال کرد و یا ابزارهای بیشتری را برای اجرای خودکار به آن افزود.

با دانلود Easy Touch می توانید تنظیم دقیقی از نمایش برخی از ابزارهای گوشی داشته باشید و بتوانید در این صفحه قفل برخی از اپ ها را نیز قرار دهید که بدون نیاز به بازکردن قفل گوشی قابل دسترسی باشند. این برنامه امکان استفاده از برنامه ها در حالت قفل گوشی را فراهم خواهد کرد و شما دیگر برای بازکزدن برنامه های محبوب و پراستفاده خود نظیر تلگرام و یا کلش دیگر نیازی به بازکردن مداوم رمزعبور خود نخواهید بود. این برنامه روی سیستم عامل اندروید ۲٫۲ و بالاتر نصب و اجرا می شود که کاربران هم اکنون می توانند برای دانلود Easy Touch از لینک مستقیم و رایگان سرورهای قدرتمند سایت دانلودها استفاده نمایند.

 

Easy-Touch-Cover

 

 

Easy-Touch-Screenshot

info

EasyTouch is an assistive tool for Android devices. It’s fast, it’s small, and it’s FREE.

With a floating panel on the screen, you can easily operate your Android phone. More conveniently, you can quickly access to all your favorite apps, games, settings, and notifications. EasyTouch is also an ideal app to protect the physical buttons! Our virtual panel can effectively reduce the hardware consumption, thus prolonging your phone’s life.

Changelog :

1. Enhanced guidance for Samsung cell phones about floating button disappearance.

2. Optimized effect on screenshot

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود فایل نصبی از لینک مستقیم