دانلود آخرین نسخه کیبورد ایموجی Emoji Keyboard 7 5.3 – اندروید

1/5 - (1 امتیاز)

Emoji Keyboard سرشناس ترین کیبورد مجازی برای سیستم عامل اندروید می باشد که با دانلود Emoji Keyboard و به سبب داشتن طرح های جامع و همچنین ایموجی های بسیار متنوع مورد توجه کاربران اندروید و مخصوصا کاربران شبکه های اجتماعی موبایل نظیر تلگرام و اینستاگرام می شوند. کیبردها رفته رفته در حال زیباتر شدن و گسترده تر شدن هستند و این برنامه نیز با الگو گرفتن از ایموجی های محبوب در بین کاربران اندروید و آیفون توانسته است تا کیبرد مختص ایموجی را برای کاربران داشته باشد.

با دانلود Emoji Keyboard می توانید بدون نیاز به حرکات اضافه روی کیبرد عادی خود از برنامه استفاده کرده و همه ایموجی ها را با یک بار ضربه زدن به متن خود اضافه نمایید. شما توسط برنامه می توانید کیبورد بسیار جامع تری را در اختیار داشته باشید و از شکلک های زیبای برنامه در شبکه های اجتماعی بهره مند شوید که از بهترین بخش های برنامه می باشد. برنامه روی سیستم عامل اندروید ۴٫۰ و بالاتر نصب و اجرا می شود که کاربران هم اکنون می توانند برای دانلود Emoji Keyboard از لینک مستقیم و رایگان سرورهای قدرتمند سایت دانلودها استفاده نمایند.

 

Emoji-Keyboard-Cover

 

 

 

 

Emoji-Keyboard-Screenshot

info

it is an flat style theme keyboard that support to input emoji in everywhere(like in Facebook/Twitter), you can see the beautiful flat style keyboard UI and input emoji very convenient, if you need more keyboard Theme, Please install Keyboard Theme Manager app.

Changelog :

Changed theme setting ui to first launcher.

Added samsung color emoji support.

Fixed an crash on some device.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود فایل نصبی از لینک مستقیم