طراحی حرفه ای صفحات مجله با Adobe InDesign CC 2015 11.3.0 – نسخه Mac

اولین رای باشید!

Adobe InDesign یکی از پیشرفته ترین نرم افزارهای نشر و صفحه آرایی در دنیا می باشد که سایت بزرگ دانلودها برای کاربران عزیز برای کاربران گرامی قرار داده است. این نرم افزار محصولی از شرکت مشهور Adobe است که در زمینه ساخت نرم افزارهای گرافیکی از شهرت جهانی برخوردار است. این برنامه با بهره گیری از جدید ترین تکنولوژی روز جهان در زمینه نشر دیجیتال و همچنین دارا بودن ابزارهای بسیار پیشرفته صفحه آرایی در طراحی و ساخت بسیاری از مجلات معروف جهان مورد استفاده قرار میگیرد. شما با کمک این نرم افزار به راحتی می توانید صفحات یک مجله یا یک بروشور را طراحی کنید. در واقع ابزارهای این برنامه به شما کمک می کنند تا یک متن ساده را تبدیل به متنی بسیار جذاب کنید به عبارت دیگر شما می توانید با ابزارهای این برنامه حاشیه هایی بسیار زیبا به متن خود اضافه کنید و از همه مهمتر تصاویری را در کنار متن قرار دهید تا علاوه بر زیباتر شدن صفحه باعث جلب توجه خوانندگان نیز گردد. جدید ترین نسخه این نرم افزار یعنی CS5.5 دستخوش تغییرات بسیار زیادی بوده که شامل بهبود عملکرد ابزارهای طراحی, اضافه شدن ابزارهای پیشرفته ساخت کتاب ها و مجلات به صورت PDF, امکان خلق اشیا دلخواه و افزودن آن به صفحات, سازگاری بهتر برنامه با سایر نرم افزاهای شرکت ادوب, امکان ساخت و ذخیره سازی فایل ها با فرمت های سه بعدی, اضافه شدن ابزارهای ویرایش جدید و … می باشد. کار با این نرم افزار برخلاف نرم افزارهای مشابه چندان پیچیده نیست زیرا ابزارها به شکلی ساده در اختیار کاربر قرار دارد به طوری که اگر شما برای اولین بار بخواهید با این برنامه کار کنید اصلآ در پیدا کردن ابزارهای مورد نظرتان دچار مشکل نمی شوید. یکی دیگر از ویژگی هایی که در نسخه جدید این برنامه به چشم می خورد افزیش سرعت نصب و همچنین افزایش سرعت در محیط آن است به طوری که در مقایسه با نسخه های قدیمی سرعت کار در محیط برنامه چند برابر شده است. این نرم افزار را می توانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت دانلودها دریافت نمایید.

 

https://img5.dlhas.ir/AliRe/1394/12/Pic/Adobe-InDesign.jpg

 

info

InDesign CC. All new in 2015. Craft elegant layouts at your desk or on the go. The industry-leading page design and layout toolset now helps you work faster and smarter, connecting your desktop and mobile apps with all your creative assets, so you can make beautiful pages for print or digital no matter where you are.

Create production-quality page designs and layouts on your mobile devices as well as your desktop. And get immediate access to all your assets — including Adobe Stock images — from right inside InDesign. See how the latest release helps you go from initial comp to finished page layout with incredible speed and precision.

Adobe CreativeSync keeps everything you need up to date and at your fingertips across your desktop, web and mobile apps. It automatically syncs your shapes, colors, graphics, character and paragraph styles, Adobe Stock assets, settings, metadata and more. It also powers your Creative Cloud Libraries, giving you instant access to your favorite assets right from within InDesign. With CreativeSync, you can start your project in any app on any device, pick it up where you left off and finish it on your desktop.

سیستم مورد نیاز

• Multicore Intel processor
• Mac OS X v10.7, v10.8, and v10.9 operating system
• 1 GB of RAM
• 200 MB of available hard-disk space for installation
• 1280×800 display with 16-bit video card
• Broadband Internet connection required

راهنمای نصب

 ۱- ابتدا اینترنت خود را قطع کنید مطمئن شوید اینترنت بطور کامل قطع شده باشد.

 ۲- فایل هاست خود را چک کنید و اگر این دو خط داخل آن بود آنها را پاک کنید :
۱۲۷.۰.۰.۱ lmlicenses.wip4.adobe.com
۱۲۷.۰.۰.۱ lm.licenses.adobe.com

 3-بر روی فایل dmg کلیک کنید و بر روی گزینه Install کلیک کنید.

 ۴- حال از شما میخواهد که بر روی گزینه Sign In کلیک کنید. (مطیئن باشید که اتصال اینترنت قطع میباشد)

 ۵- در این مرحله به شما ارور میدهد که اتصال اینترنت قطع میباشد،شما بر روی گزینه Connect Later کلیک کنید تا از این مرحله عبور کنید.

۶- در این مرحله بر روی گزینه Accept کلیک کنید.

۷-نرم افزار Adobe را باز کنید.۸- گزینه “Having trouble connecting to the internet ? ” را انتخاب کنید سپس بر روی “Offline Activation” کلیک کنید.

۹- بر روی گزینه “Generate a requets Code ” کلیک کرده ، کد درخواستی شما ایجاد شده است با استفاده از کد مربوطه نرم افزار Adobe خود را فعال کنید، کد را کپی کرده و بر روی گزینه Activate کلیک کنید. حال پنجره مربوطه را ببندید.

۱۰- با استفاده از کلید Command+space ، terminal را باز کنید سپس وارد پوشه Osx شوید و در حالت root فایل disable_activation_osx را اجرا کنید.

 ۱۱- و یا میتوانید به صورت دستی این کار را انجام دهید ، وارد آدرس (/private/etc/hosts /et/hosts) در هاست خود شوید و نوشته های زیر را به آن اضافه کنید.

۱۲۷.۰.۰.۱ lmlicenses.wip4.adobe.com
127.0.0.1 lm.licenses.adobe.com
127.0.0.1 na1r.services.adobe.com
127.0.0.1 hlrcv.stage.adobe.com
127.0.0.1 practivate.adobe.com
127.0.0.1 activate.adobe.com

 12- نصب و فعال سازی نرم افزار به پایان رسید و شما میتوانید از استفاده از آن لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

لینک دانلود با حجم 809 مگابایت | لینک کمکی