دانلود بازی Fallout 4 – Next-Gen Update v1.10.980 برای کامپیوتر

داستان بازی Fallout 4 در شهر بوستون واقع در در ایالت ماساچوست و حوالی آن رخ می‌دهد. برای اولین بار در تاریخ سری فال‌اوت، بازی قبل از بمباران اتمی آغاز خواهد شد. به یکباره صدای آژیر خطر نواخته می‌شود و آن ها به پناهگاه « Vault» شماره ۱۱۱ که به نظر می‌رسد در همان نزدیکی است، می‌روند. در همین هنگام است که ریزش اتمی صورت می‌گیرد. داستان از اینجا کات می‌خورد و به ۲۰۰ سال بعد منتقل می‌شود. دیگر با آن شهر منظم و آباد روبرو نیستیم. تا جایی که چشم کار می‌کند ویرانی و خرابیِ ناشی از بمباران است. داستان اصلی بازی از اینجا آغاز می‌شود. حال دست بازیباز آزاد است تا هرجا که می‌خواهد برود و هرکاری که دوست دارد انجام دهد. دنیایی بیکران و پویا پیش روی اوست. وجود ۱۱۱ هزار خط دیالوگ (مجموع دیالوگ‌های اسکایریم + فال‌اوت ۳) نیز دلیل محکمی بر عظمت بازی است. سازندگان بازی همچنین وجود بیش از ۱۳ هزار خط محاوره برای شخصیت اصلی بازی را نیز تایید کرده‌اند.

Fallout 4 – Next-Gen Update v1.10.980 PC-ElAmigos

دانلود-بازی-Fallout-4

دانلود بازی Sker Ritual برای کامپیوتر – نسخه فشرده ElAmigos

بازی Sker Ritual دنباله‌ای معنوی بر بازی تحسین‌شده‌ی Maid of Sker در ژانر وحشت و بقا است که با فضایی تاریک و داستانی مرموز، شما را به اعماق جزیره‌ای نفرین‌شده به نام اسکر می‌برد. این بازی در سال ۲۰۲۴ منتشر شد و توسط استودیوی Wales Interactive توسعه یافته است. گیم‌پلی بازی المان‌های جذابی را معرفی می‌کند. سبک گیم‌پلی بازی ترکیب شوتر با دوربین اول شخص بوده و برخلاف نسخه قبلی، Sker Ritual بر روی نبردهای نفس‌گیر با دشمنان تمرکز دارد. بازی تجربه‌ی کوآپ نابی را به شما معرفی می‌کند. شما می‌توانید به‌صورت تک‌نفره یا با حداکثر سه بازیکن دیگر به نبرد با موجودات وحشتناک جزیره اسکر بپردازید.

Sker Ritual PC-ElAmigos

آپدیت بازی Update v23.04.2024-ElAmigos اضافه شد

دانلود-بازی-Sker-Ritual

دانلود بازی Sengoku Dynasty برای کامپیوتر – نسخه Early-Access

بازی Sengoku Dynasty ترکیبی هیجان انگیز از ژانر نقش آفرینی و دنیای جهان باز بوده و یک شبیه ساز زندگی را با المان‌های بقا به همراه دارد. شما در دوران پر تلاطم ژاپن فئودال هستید و باید رهبر سلسله خود باشید. بازی در نمای اول شخص یا سوم شخص قابل تجربه بوده و باید زندگی خود را در جامعه‌ای بسازید که هر لحظه احتمال جنگ و ویرانی در آن وجود دارد. بازی را می‌توانید تک نفره یا چند نفره ادامه داده و به جمع آوری منابع، صنایع دیگر، شکار، ساخت و ساز و کشاورزی بدردازید. این‌ها تنها راه‌تان برای زنده ماندن هستند.

Sengoku Dynasty – Kaizen (Early-Access) PC-P2P

دانلود-بازی-Sengoku-Dynasty

دانلود بازی Northgard – Vordr Clan of the Owl برای کامپیوتر

بازی Northgard را می توان اثری استراتژیک، شهرسازی و مدیریت منابع دانست که بر اساس افسانه ی نورس ساخته شده است. در افسانه ی نورس، گروهی از وایکینگ ها می خواهند قاره ای اسرارآمیز و کاملا جدید را حکم رانی کنند. پس از گذشت سال‌ها وایکینگ‌های شجاع سرزمینی مرموز و خطرناک را با نام Northgard کشف می‌کنند و پس از استقرار پیدا کردن در آنجا شروع به تشکیل و گسترش قبیله خود می‌کنند تا بتوانند نام‌شان را در تاریخ به جای بگذارند. البته این امر آسان به نظر نمی‌رسد چون زمستان در کمین است و گرگ‌ها و دشمنان زیادی در این سرزمین مرموز یافت می‌شوند و آینده‌ی مبهمی در انتظار وایکینگ‌ها است.

استودیو شیرو در مورد سیستم قبیله‌ها اعلام کرده که هر کدام از قبیله‌ها ویژگی و خصوصیات خود را دارند؛ روش هدایت و بازی آنها منحصر به فرد خواهد بود و «شرایط پیروزی» آنها نیز متفاوت خواهد بود. به عنوان مثال اگر می‌خواهید عنوان فروانروایی (Warlord) را از آن خود کنید آسان‌تر خواهد بود که از آغاز، جنگجویان خود از آن مزیت برخوردار باشند. به طور مثال فنریر (Fenrir) که از قبیله گرگ است شامل ویژگی‌های قدرت هجومی، آزادی‌خواه و کمی بی‌پروا می‌شود، که بر این اساس قبیله فنریر در نبرد‌ها قوی‌تر جلوه خواهد کرد و از استحکام و قدرت بیشتری بهره می‌برد.

Northgard – Vordr, Clan of the Owl v3.4.35.37687 PC-ElAmigos

دانلود-بازی-Northgard-The-Clan-of-the-Lynx

دانلود بازی METAL DOGS برای کامپیوتر – نسخه TENOKE

بازی METAL DOGS با گیم‌پلی بالا به پایین دنبال شده و یکی از بهترین آثار سبک اکشن و شوتر محسوب می‌شود. شخصیت اصلی بازی یک سگ مبارز بوده و می‌توانید هیجان تیراندازی با سلاح‌هایی مانند مسلسل، توپ و موشک ر تجربه کنید. باید هیولاهای مختلفی را منفجر کرده و به سراغ نبردهای لذت بخش با آن‌ها بروید. طیف گسترده‌ای از سلاح‌ها را داریم که برخی از آن‌ها ویژه بوده و در مراحل آینده به آن‌ها خواهید رسید. سلاح‌های خود را آزادانه به سه اسلات اختصاص داده و هر بار در کسری از ثانیه بین آن‌ها سوییچ کنید. هر دور از بازی شامل تغییر در صندوقچه‌ها و زمین بوده و همین بازی را از ورطه تکرار خارج می‌کنید.

METAL DOGS – EX QUEST01 PC-TENOKE

دانلود-بازی-METAL-DOGS

دانلود بازی Going Medieval برای کامپیوتر – نسخه Early-Access

بازی Going Medieval در قرون وسطی جریان دارد و با جامعه‌ای روبرو هستیم که در عصر تاریکی زانو زده است. در پایان قرن ۱۴، ۹۵ درصد از جمعیت جهان به دلیل طاعون گسترده نابود شده‌اند. سرانجام این بازماندگان هستند که از خاکستر چنین جامعه‌ای بیرون آمده و باید سرزمین جدیدی را بنا کنند. این شما هستید که باید آن‌ها را هدایت کرده و بتوانید طبیعت آن‌ها را احیا کنید. باید سرزمینی را ایجاد کنید که در برابر خطرات از خود دفاع کرده و بتوانید در دوران بعد از فاجعه، بهترین عملکرد خود را داشته باشد. شما در ابتدا باید محل استقرار خود را در یک کلبه کوچک تعیین کرده و سپس به یک قلعه سنگی بروید.

Going Medieval v0.18.16 (Early-Access) PC-GOG

دانلود-بازی-Going-Medieval

دانلود بازی Flotsam برای کامپیوتر – نسخه GOG

بازی Flotsam در دنیای آخرالزمانی جریان دارد. در چنین دنیایی حس خوبی خواهید داشت و باید کم کم به‌دنبال ماموریت‌های خود باشید. دریفت‌ّای خود را مدیریت کرده و از آن‌ها برای زنده ماندن استفاده کنید. همه چیز در بازی منوط به استفاده از مواد غذایی دریایی و نبرد با دشمنان است. می‌توانید آب آشامیدنی موردنیاز خود را پیدا کرده و از غذاهای دریایی برای زمان خریدن استفاده کنید. از قراضه‌های کف اقیانوس استفاده کرده و سعی کنید که شرایط مطلوب را برای زندگی خود ایجاد کنید. همه چیز در این دنیا قابل بازیافت است و می‌توانید انواع مختلفی از یادگاری‌های قدیمی محیط را برای بازیافت انتخاب کنید. کافی است که از زباله‌ها و چوب‌های دریایی استفاده کرده و آن‌ها را با بازیافت کردن برای ساخت و ساز استفاده کنید. همه‌ی این موارد به شما امکان می‌دهد که موجودات مختلف را شکار کرده و از قراضه‌های کف اقیانوس بهترین استفاده را ببرید. گرافیک بازی نیز جالب بوده و گشت و گذار در محیط را لذت‌بخش می‌کند.

Flotsam v0.7.6 Early-Access PC-GOG

دانلود-بازی-Flotsam

دانلود بازی Quilts and Cats of Calico برای کامپیوتر

بازی Quilts and Cats of Calico در سبک آثار رومیزی بوده و بازیکنان وظیفه ساخت لحاف‌هایی از تکه پارچه‌های طرح‌دار را برعهده می‌گیرند. بازی ترکیبی هوشمندانه از رنگ‌ها و الگوهای آن‌ها را به همراه داشته و نه‌تنها می‌توانید امتیازات خود را در بازی بالا ببرید، بلکه توانایی دکمه دوزی و آوردن گربه‌های دوست داشتنی را نیز به جهان خود خواهید داشت. می‌توانید بر اساس ترجیحات خود، الگوهای رختخواب را شکل داده و گربه‌های بیشتری را جذب کنید. این بازی بر اساس بازی رومیزی کالیسو ساخته شده است و دنیایی گرم و دنج با حضور گربه‌هایی که به نوازش نیاز دارند را نمایش می‌دهد.

Quilts and Cats of Calico PC-TENOKE

آپدیت بازی Update v1.0.82-TENOKE اضافه شد

دانلود-بازی-Quilts-and-Cats-of-Calico

دانلود بازی Easy Red 2 – Ardennes 1940 And 1944 برای کامپیوتر

بازی Easy Red 2 برای کسانی توسعه داده شده است که می‌دانند از جنگ جهانی دوم دقیقا چه انتظاری دارند. شبیه‌سازی سلاح‌ها و مکانیسم بازی پیاده‌سازی شده است و می‌توانید دقتی تاریخی در نبردها را شاهد باشید. در این بازی نقشه‌های گسترد‌ه‌ای هم وجود دارد که در نبردها می‌توانید از ان‌ها استفاده کنید. می‌توانید در مقیاس بزرگ به مبارزه پرداخته و همین‌طور عالی جلو بروید. در این نسخه به کیفیت همه چیز توجه شده است و می‌توانید بهینه‌سازی و مدیریت را در عالی‌ترین شکل ممکن تجربه کنید. روی استفاده از ماشین‌ها تمرکز کرده و فراموش نکنید که چگونه باید به سراغ ماموریت‌های دیگر بروید.

Easy Red 2 – Ardennes 1940 And 1944 v1.3.1b PC-TENOKE

آپدیت بازی Update v1.3.6-TENOKE اضافه شد

دانلود-بازی-Easy-Red-2

دانلود بازی Horizon Forbidden West – Complete Edition برای کامپیوتر

بازی Horizon Forbidden West ادامه‌ای برای بازی محبوب Horizon Zero Dawn محسوب می‌شود که در دنیایی پس از پایان دنیای پسا‌نوپایی حرکت می‌کند. این بازی، داستان Aloy را ادامه خواهد داد که یک شکارچی جوان در جهانی پس از انسان‌ها است. او به دنبال رازهای گمشده و تاریخ‌نگاری فراموش‌شده می‌گردد. در این قسمت، ایلوی به سفری در سراسر دنیای Forbidden West می‌رود، جایی که ماجراهای جدید، مخلوطی از جنگ، تاریخ، و فناوری هوش مصنوعی را برای او به ارمغان می‌آورد. یکی از جذابیت‌های این بازی، دنیای جهان‌باز و رویایی است که با تکنولوژی پیشرفته و همچنین تغییرات زیست محیطی پر شده است.

Horizon Forbidden West Complete Edition PC-FLT | ElAmigos | DODI Repack | FitGirl Repack

آپدیت بازی UPDATE to v1.3.57-ElAmigos اضافه شد

دانلود-بازی-Horizon-Forbidden-West