دانلود بازی Carpathian Night Starring Bela Lugosi برای کامپیوتر

بازی Carpathian Night Starring Bela Lugosi اثری کاملا متفاوت و هیجان انگیزی در سبک اکشن دوبعدی است که در سال ۲۰۲۴ برای رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود. این بازی به این دلیل قابل توجه است که بازیگر افسانه‌ای فیلم‌های ترسناک، بلا لوگوسی، پس از مرگ در نقش کنت دراکولا بازی می‌کند. در این بازی، ارتش مردگان دراکولا در سراسر کوه‌های کارپات گسترش یافته و با هر قربانی که می‌گیرد، قوی‌تر می‌شود. کسانی که سعی در مقاومت دارند با سرنوشتی بدتر از مرگ روبرو می‌شوند. اگر دراکولا متوقف نشود، شب ابدی را به جهان خواهد آورد.

Carpathian Night Starring Bela Lugosi PC-CHRONOS

دانلود-بازی-Carpathian-Night-Starring-Bela-Lugosi

دانلود بازی Shadows of Doubt برای کامپیوتر – نسخه Early-Access

بازی Shadows of Doubt اثری تک‌نفره در سبک کارآگاهی مخفی‌کاری و شبیه‌سازی است که در دنیای سایبرپانک دهه ۱۹۸۰ جریان دارد. این بازی ویژگی‌هایی دارد که سبب می‌شود تا در دنیای جذابش غرق شوید. شهر بازی به صورت کامل شبیه‌سازی شده و هر بار که بازی را شروع می‌کنید، چیدمان آن متفاوت است. شما می‌توانید نام، اندازه و حتی «دانه» (Seed) شهر را برای ایجاد تجربه‌ای منحصربه‌فرد انتخاب کنید. شما نقش یک کارآگاه خصوصی را بر عهده می‌گیرید که پرونده‌های مختلف را برای کسب درآمد و در نهایت، دستگیری یک قاتل سریالی حل می‌کنید.

Shadows of Doubt – Sharpshooter Assassin (Early-Access) PC-P2P

دانلود-بازی-Shadows-of-Doubt

دانلود بازی Once a Tale برای کامپیوتر – نسخه فشرده FitGirl

بازی Once a Tale اثری در سبک ماجراجویی narrative (روایت داستانی) تک‌نفره است که استودیوی کانادایی Carcajou Games آن را توسعه داده و در آوریل ۲۰۲۴ توسط ۲ Igloos منتشر می‌شود. این بازی برای پلتفرم مایکروسافت ویندوز در دسترس قرار گرفته است. این اثر تجربه‌ای منحصر به فرد با ویژگی‌های مهم را ارائه می‌کند. بازی با تکنیک فتوگرامتری (photogrammetry) ساخته شده است، یعنی اینکه سازندگان با عکس‌برداری سه بعدی از اشیاء دنیای واقعی، محیط بازی را خلق کرده‌اند. این تکنیک باعث می‌شود تا دنیای بازی ظاهری بسیار شبیه به استاپ‌موشن (stop-motion) داشته باشد و حس و حالی جادویی و دست‌ساز به آن بدهد.

Once a Tale PC-FitGirl Repack

دانلود-بازی-Once-a-Tale

دانلود بازی Kill It With Fire 2 برای کامپیوتر – نسخه Early-Access

بازی Kill It With Fire 2 دنباله‌ی بازی اکشن کمدی تک‌نفره‌ی “آن را با آتش بکش” است. در این دنباله، کابوس سوس‌کشی به عرصه‌ای فراتر از خانه ارتقا پیدا کرده است. شما به عنوان یک متخصص حرفه‌ای نابودگر عنکبوت، حالا در ابعاد مختلف فضا-زمان سفر می‌کنید تا به طور قطعی نسل عنکبوتیان را منقرض کنید! بازی دارای سیستم همکاری چندنفره است برای اولین بار در این سری، می‌توانید به صورت آنلاین با دوستانتان برای نابودی عنکبوت‌ها همکاری کنید. سفر در چند جهان را مشابه با نسخه اول تجربه خواهید کرد. به مکان‌های مختلف و عجیب و غریب در سراسر دنیا و حتی فراتر از آن سفر کنید تا هیچ لانه‌ی عنکبوتی از گزند شما در امان نباشد.

Kill It With Fire 2 (Early-Access) PC-P2P

دانلود-بازی-Kill-It-With-Fire-2

دانلود بازی Nexus 5X برای کامپیوتر – نسخه TENOKE

بازی Nexus 5X اثری در سبک استراتژیک نوبتی ۴X (Explore، Expand، Exploit، Exterminate) است که توسط تجربه متفاوتی برای علاقه‌مندان این سبک ارائه می‌کند. در این بازی، شما به عنوان رهبر یک تمدن فضایی نوظهور ایفای نقش می‌کنید. هدف شما این است که کهکشان را کاوش کنید، سیارات را آباد کنید، منابع را جمع آوری کنید، با تمدن‌های دیگر مذاکره یا جنگ کنید و در نهایت بر کهکشان تسلط پیدا کنید. شما باید با دقت منابع خود را مدیریت کنید، تحقیقات علمی انجام دهید، با تمدن‌های دیگر دیپلماسی برقرار کنید و برای غلبه بر دشمنان خود از تاکتیک‌های نظامی ماهرانه‌ای استفاده کنید.

Nexus 5X PC-TENOKE

دانلود-بازی-Nexus-5X

دانلود بازی ReMix برای کامپیوتر

در بازی ReMix با قهرمانان مختلف آشنا خواهید شد و می‌توانید این‌بار سبک‌های نوازندگی و مبارزات را کشف کنید. کاراکتری مانند اکتاویا در ملودی‌هاوس مهارت دارد و در کنار وی، کاراکتر آمایا هم متخصص سبک پانک است. بیش از ده نوازنده در بازی وجود دارد که هر کدام از توانایی موسیقیایی خود استفاده می‌کنند. آن‌ها را می‌توانید در گروه خود استخدام کرده و از مهارت متفاوت هر کدام استفاده کنید. علاوه بر این، صدها ابزار با افکت‌های مختلف هم برای انتخاب و استفاده وجود خواهد داشت.

ReMix PC-TENOKE

آپدیت بازی Update v1.01.07-TENOKE اضافه شد

دانلود-بازی-ReMix

دانلود بازی Just Dance 2017 برای کامپیوتر – نسخه ElAmigos

بازی Just Dance 2017 هشتمین نسخه اصلی از سری بازی‌های رقص Just Dance محسوب می‌شود که توسط یوبی‌سافت توسعه و منتشر می‌شود. این بازی در اکتبر ۲۰۱۶ برای پلی‌استیشن ۳، پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس ۳۶۰، ایکس‌باکس وان، وی، وی یو و ویندوز و در مارس ۲۰۱۷ برای نینتندو سوئیچ عرضه شده بود. این اثر ویژگی‌های نابی داشته و به‌همین واسطه به‌عنوان یکی از بهترین‌های مجموعه شناخته می‌شود. در حالت Just Dance Machine بازیکنان باید از طریق حرکات رقص، یک سفینه فضایی را شارژ کنند.

Just Dance 2017 PC-ElAmigos

دانلود-بازی-Just-Dance-2017

دانلود بازی ICARUS – Complete the Set برای کامپیوتر

بازی ICARUS یک تجربه جذاب در سبک بقا PvE است که همراه با نهایتا ۸ بازی دنبال می‌شود. یک سیاره بیابانی ناشناخته را در ایکاروس می‌بینیم که به‌عنوان بزرگ‌ترین اشتباه بشریت شناخته می‌شود. مناطق به شدت سخت و طاقت فرسا در این بیابان وجود دارد که باید در آن زنده مانده و به واسطه کاوش، شکار و کارهای دیگر، برای خود ثروت جمع کنید. در این مکان، معمولا فضانوردان برای شرایط سخت تمرین می‌بینند تا بتوانند محیط بیگانه را تحمل کنند. ماموریت‌های جناحی خاصی در بازی برقرار است و تنها افرادی زنده خواهند ماند که بتوانند از فناوری پیشرفته استفاده کرده و با دانش خود، به سراغ چالش‌های سخت‌تر بروند.

ICARUS – Complete the Set PC-TENOKE

دانلود-بازی-ICARUS

دانلود بازی Fallout 4 – Next-Gen Update v1.10.980 برای کامپیوتر

داستان بازی Fallout 4 در شهر بوستون واقع در در ایالت ماساچوست و حوالی آن رخ می‌دهد. برای اولین بار در تاریخ سری فال‌اوت، بازی قبل از بمباران اتمی آغاز خواهد شد. به یکباره صدای آژیر خطر نواخته می‌شود و آن ها به پناهگاه « Vault» شماره ۱۱۱ که به نظر می‌رسد در همان نزدیکی است، می‌روند. در همین هنگام است که ریزش اتمی صورت می‌گیرد. داستان از اینجا کات می‌خورد و به ۲۰۰ سال بعد منتقل می‌شود. دیگر با آن شهر منظم و آباد روبرو نیستیم. تا جایی که چشم کار می‌کند ویرانی و خرابیِ ناشی از بمباران است. داستان اصلی بازی از اینجا آغاز می‌شود. حال دست بازیباز آزاد است تا هرجا که می‌خواهد برود و هرکاری که دوست دارد انجام دهد. دنیایی بیکران و پویا پیش روی اوست. وجود ۱۱۱ هزار خط دیالوگ (مجموع دیالوگ‌های اسکایریم + فال‌اوت ۳) نیز دلیل محکمی بر عظمت بازی است. سازندگان بازی همچنین وجود بیش از ۱۳ هزار خط محاوره برای شخصیت اصلی بازی را نیز تایید کرده‌اند.

Fallout 4 – Next-Gen Update v1.10.980 PC-ElAmigos

دانلود-بازی-Fallout-4

دانلود بازی Tales of Kenzera ZAU برای کامپیوتر

بازی Tales of Kenzera ZAU داستان زائو، یک شمن جوان را روایت می‌کند که در غم از دست دادن پدر خود به سر می‌برد. او در جستجوی راهی برای بازگرداندن پدرش از مرگ، با کالونگا، خدای مرگ معامله‌ای می‌کند. کالونگا در ازای دریافت روح سه هیولا، روح پدر زاو را به او باز می‌گرداند. زاو سفری پرمخاطره را در سرزمین‌های خیالی کنزرا آغاز می‌کند تا این هیولاها را پیدا کند و روح آنها را به کالونگا تقدیم کند. این اثر تجربه‌ای در سبک مترویدوانیا است که در آن می‌توانید در دنیای بازی به صورت آزادانه کاوش کنید، قدرت‌های جدیدی را بدست آورید و با دشمنان مختلف مبارزه کنید.

Tales of Kenzera: ZAU v1.0.2 NSWEMU for PC-KaOs

دانلود-بازی-Tales-of-Kenzera-ZAU