دانلود بازی Fallout 4 – Next-Gen Update v1.10.980 برای کامپیوتر

داستان بازی Fallout 4 در شهر بوستون واقع در در ایالت ماساچوست و حوالی آن رخ می‌دهد. برای اولین بار در تاریخ سری فال‌اوت، بازی قبل از بمباران اتمی آغاز خواهد شد. به یکباره صدای آژیر خطر نواخته می‌شود و آن ها به پناهگاه « Vault» شماره ۱۱۱ که به نظر می‌رسد در همان نزدیکی است، می‌روند. در همین هنگام است که ریزش اتمی صورت می‌گیرد. داستان از اینجا کات می‌خورد و به ۲۰۰ سال بعد منتقل می‌شود. دیگر با آن شهر منظم و آباد روبرو نیستیم. تا جایی که چشم کار می‌کند ویرانی و خرابیِ ناشی از بمباران است. داستان اصلی بازی از اینجا آغاز می‌شود. حال دست بازیباز آزاد است تا هرجا که می‌خواهد برود و هرکاری که دوست دارد انجام دهد. دنیایی بیکران و پویا پیش روی اوست. وجود ۱۱۱ هزار خط دیالوگ (مجموع دیالوگ‌های اسکایریم + فال‌اوت ۳) نیز دلیل محکمی بر عظمت بازی است. سازندگان بازی همچنین وجود بیش از ۱۳ هزار خط محاوره برای شخصیت اصلی بازی را نیز تایید کرده‌اند.

Fallout 4 – Next-Gen Update v1.10.980 PC-ElAmigos | DODI Repack

نسخه فشرده DODI اضافه شد

دانلود-بازی-Fallout-4

دانلود بازی SAND LAND برای کامپیوتر – نسخه فشرده ElAmigos

بازی SAND LAND در سبک اکشن و نقش‌آفرینی (RPG) ارائه شده است و تجربه‌ای متفاوت برای طرفداران انیمه ارائه می‌کند. این بازی بر اساس مجموعه مانگای قدیمی و محبوب SAND LAND اثر آکیرا توریاما ساخته شده است. داستان بازی در دنیای بیابانی روایت می‌شود که هم انسان‌ها و هم اهریمنان از کمبود شدید آب رنج می‌برند. شما در نقش Beelzebub، شاهزاده اهریمنان، بازی را دنبال می‌کنید و باید با همراهی گروهی از شخصیت‌های ناهنجار و عجیب، به دنبال چشمه افسانه‌ای در این بیابان بگردید.

SAND LAND v1.0.3 PC-ElAmigos

دانلود-بازی-SAND-LAND

دانلود بازی Rotwood برای کامپیوتر – نسخه Early-Access

بازی Rotwood یک تجربه ناب ویدیو گیمی است که ماجراجویی و بقا در دنیای آخرالزمان را نشان‌تان خواهد داد. در این بازی، شما در نقش Anne، زنی که در یک جنگل مرموز و نفرین‌شده گرفتار شده است، بازی می‌کنید. هدف شما این است که با جمع‌آوری منابع، ساخت ابزار و پناهگاه، و شکار حیوانات وحشی و موجودات فراطبیعی، زنده بمانید. گیم‌پلی بازی ترکیبی از کاوش، جمع‌آوری منابع، ساخت و ساز، مبارزه و بقا است. شما باید در جنگل پرسه بزنید، منابعی مانند چوب، سنگ و غذا را جمع‌آوری کنید، و از آنها برای ساخت ابزار، پناهگاه و سلاح استفاده کنید. همچنین باید با حیوانات وحشی و موجودات فراطبیعی که در جنگل پرسه می‌زنند، مبارزه کنید.

Rotwood (Early-Access) PC-P2P

دانلود-بازی-Rotwood

دانلود بازی SaGa Emerald Beyond برای کامپیوتر

بازی SaGa Emerald Beyond یک اثر ناب در سبک نقش آفرینی (RPG) تک‌نفره بوده و جدیدترین نسخه از مجموعه بازی‌های SaGa محسوب می‌شود که توسط شرکت اسکوئر انیکس (Square Enix) ساخته و منتشر می‌شود. ویژگی‌های اصلی شامل داستان سرایی ناب در کنار جهان‌های زیبا بوده و سبب می‌شود که نسخه‌ای ارزشمند برای مجموعه تلقی شود. بازی دارای روایت غیرخطی و شاخه‌ای است. شما کنترل یکی از شش شخصیت اصلی با داستان و اهداف منحصر به فرد را برعهده می‌گیرید. انتخاب‌های شما در طول بازی بر رویدادها، شخصیت‌ها و پایان بازی تأثیر می‌گذارد و باعث می‌شود هر بار بازی کردن تجربه‌ای جدید به همراه داشته باشد.

SaGa Emerald Beyond PC-RUNE

دانلود-بازی-SaGa-Emerald-Beyond

دانلود بازی The Devil Within Satgat برای کامپیوتر – نسخه Early-Access

بازی The Devil Within Satgat یک بازی اکشن و ماجراجویی در سبک هک اند اسلش است که با الهام از عناوین کلاسیک ساخته شده است. این بازی توسط استودیوی Newcore Games توسعه یافته و در سال ۲۰۲۴ برای پلتفرم رایانه‌های شخصی (PC) از طریق Steam در دسترس قرار می‌گیرد. داستان بازی در دنیایی روایت می‌شود که زمانی آرام و صلح‌آمیز بوده است. اما با ظهور یک برج شیطانی به نام Black Stone، همه چیز تغییر می‌کند. انرژی ساطع شده از این برج در ابتدا باعث رونق سرزمین‌ها شد، اما با افزایش قدرت، ارواح شیطانی ظاهر شدند و تمام زندگی را در کام خود فرو بردند. جنگجویان توانا سعی کردند با تخریب برج جلوی تهاجم را بگیرند، اما با خیانتی ناگوار، شکست خوردند و جهان نابود شد. بیشتر موجودات زنده به ارواح شیطانی تبدیل شده اند که از مکانی به مکان دیگر سرگردان هستند.

The Devil Within: Satgat (Early-Access) PC-P2P

دانلود-بازی-The-Devil-Within-Satgat

دانلود بازی Deadpool برای کامپیوتر – نسخه فشرده ElAmigos

بازی Deadpool عنوانی می باشد که داستان آن از کمیک بوک های Marvel تهیه شده است. این بازی مربوط به DeadPool شخصیت محبوب و ضد قهرمان دنیای مارول بوده که در بازی دشمنانی دارد. بازی Deadpool توسط استدیوی High Moon که سابقه ساخت سری بازی ها تبدیل شوندگان را دارد ساخته شده است و توسط شرکت اکتیویژن منتشر شده است.

داستان بازی Deadpool را Daniel Way نوشته و توسط یکی از محبوب ترین صداگذاران بازی هایی چون آنچارتد ، Spec Ops The Line ، RAGE یعنی تنولان نورث ۴۲ ساله صداگذاری کرده است. Deadpool بازیی با سبک اکشن سوم شخص می باشد که همین سبک از بازی سازان بازی بسیار بزرگ و پر برخورد می طلبد. در بازی شما پیشرفت Dead Pool را میبینید که طی این پیشرفت ضربات جدید و پیشرفته تر را می توانید به دشمنانتان وارد کنید.

Deadpool PC-FLT | ElAmigos

دانلود-بازی-Deadpool

دانلود بازی Another Crabs Treasure برای کامپیوتر

بازی Another Crabs Treasure یک تجربه جذاب در سبک ماجراجویی اکشن به سبک سولز-لایک است که توسط استودیوی Aggro Crab توسعه و منتشر می‌شود. شخصیت اصلی بازی خرچنگی به نام کریل (Kril) است که برای پس گرفتن خانه حلزونی‌اش که بازپس‌گیری شده، راهی یک گنج‌یابی حماسی می‌شود. گیم‌پلی چالش‌برانگیزی را در بازی می‌بینیم که شبیه به بازی‌های سبک سولز-لایک است. این اثر مبارزات سخت و طاقت‌فرسایی را ارائه می‌دهد، و باید با دشمنانی بسیار بزرگ‌تر از خودتان مبارزه کنید. ماجراجویی در دنیای آلوده را در این اثر می‌توانیم ببینیم.

Another Crab’s Treasure PC-Razor1911

دانلود-بازی-Another-Crabs-Treasure

دانلود بازی Shadow of the Depth برای کامپیوتر

بازی Shadow of the Depth تجربه‌ای در سبک اکشن و روگ لایک است که با دوربین بالا به پایین دنبال می‌شود. این بازی گرافیک خیره کننده‌ای به همراه داشته و دنیایی دارک با شخصیت متمایز را می‌توانید نظاره کنید. بازیکنان هزارتویی در حال تغییر را از طریق یک سیستم نبرد همه جانبه خواهند دید که دنبال کردن آن حس جالبی به‌همراه دارد. چالش‌های بازی متعدد بوده و می‌توانید از ابزارهای خود نهایت استفاده را ببرید. دنیایی بین نور و سایه گیر کرده است و اکنون شما با کاوش باید آن‌چه هیولاها بر سر این جهان آورده‌اند را کاوش کنید.

Shadow of the Depth (Early-Access) PC-P2P

دانلود-بازی-Shadow-of-the-Depth

دانلود بازی Survival Nation Lost Horizon برای کامپیوتر

بازی Survival Nation Lost Horizon اثری در سبک بقا و نقش‌آفرینی (RPG) ارائه شده و المان‌های زامبی محور به‌همراه دارد. دوربین بازی از بالا به پایین بوده و چندین ساعت می‌تواند شما را سرگرم کند. در داستان بازی می‌بینیم که دنیا توسط ویروسی مرگبار آلوده شده و تمدن بشری در حال نابودی است. شما در نقش یکی از بازماندگان بازی را آغاز می‌کنید و باید برای بقا در این دنیای خطرناک تلاش کنید. شهر بازی به صورت کامل شبیه‌سازی شده است و می‌توانید آزادانه در آن کاوش کنید. هر بار که بازی را شروع می‌کنید، چیدمان شهر متفاوت خواهد بود و می‌توانید با انتخاب نام و اندازه شهر، تجربه‌ای منحصربه‌فرد برای خود رقم بزنید.

Survival Nation: Lost Horizon (Early-Access) PC-P2P

دانلود-بازی-Survival-Nation-Lost-Horizon

دانلود بازی Sketchys Contract برای کامپیوتر – نسخه Early-Access

بازی Sketchy’s Contract یک بازی ترسناکِ فضاییِ با چاشنیِ المان‌های لوت است که توسط Dimensionless Games ساخته شده است. در این بازی، شما در نقش مسافری فضایی هستید که با تبلیغی وسوسه‌کننده برای ماجراجویی و پاداش‌های عالی مواجه می‌شوید. در بازی می‌توانید با ۱ تا ۸ بازیکن دیگر همکاری می‌کنید تا قراردادهای فضایی را در مدت ۳ روز تکمیل کنید. یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد این اثر، سیستم رای‌گیری شبانه است. هر شب ساعت ۹، بازیکنان باید رأی بدهند که شب را در مدار سیاره بگذرانند یا روی سیاره بمانند.بازی Sketchy’s Contract یک بازی ترسناکِ فضاییِ با چاشنیِ المان‌های لوت است که توسط Dimensionless Games ساخته شده است.

در این بازی، شما در نقش مسافری فضایی هستید که با تبلیغی وسوسه‌کننده برای ماجراجویی و پاداش‌های عالی مواجه می‌شوید. در بازی می‌توانید با ۱ تا ۸ بازیکن دیگر همکاری می‌کنید تا قراردادهای فضایی را در مدت ۳ روز تکمیل کنید. یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد این اثر، سیستم رای‌گیری شبانه است. هر شب ساعت ۹، بازیکنان باید رأی بدهند که شب را در مدار سیاره بگذرانند یا روی سیاره بمانند.

Sketchy’s Contract (Early-Access) PC-P2P

دانلود-بازی-Sketchys-Contract